• 1
  • 2
2009-11-20, 09:18
Medlem
Niekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Kompis med ts? eller har du två användare här inne?.
Lite konfundersam eftersom du svarar som ts.

Är ganska uppenbart. Vissa kan ju läsa mellan raderna.Asså att hans polare vill ha nån o träna med.
Citera
2009-11-20, 09:28
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nieko
Är ganska uppenbart. Vissa kan ju läsa mellan raderna.Asså att hans polare vill ha nån o träna med.

jo det förstår jag med men hans polare verkar ju vara riktigt störd som istället tjatar sönder ts som sedan mår dåligt över det, så han gör en tråd inne på täningsforumet på fb. Och vill ha motargument.

Men som du säger så förstår jag det med nu, jag som inte tänkte klart när jag skrev det, borde man kunna lagt ihop lite lätt. men men =)
Citera
2009-11-20, 10:36
Medlem
Prometeuss avatar
Vad är det för smygbög som bygger vänskap på utseende? Olika personer gillar olika saker, det finns ingen som helst anledning att träna om man inte vill göra det.
Citera
2009-11-21, 12:16
Medlem
Kottonmouths avatar
Detta är fragbite material..
Citera
2009-11-21, 12:23
Medlem
Säger ju sig själv att din kompis bara vill ha med dig till gymmet för att han ska få kunna kolla på dig i omklädningsrummet. Frågan är bara om du verkligen ska få neka han det nöjet?
Citera
2009-11-21, 12:43
Medlem
Methones avatar
Vilken värdelös tråd detta är... vad annat kan man göra än att säga: "Håll käften"? Du skulle kunna säga: "Förlåååt, jag ska inte bli slapp" och slicka hans bollar, eller skita i honom. Finns inte mycket mer att göra. SKITTRÅDDDDDDD
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in