• 1
  • 2
2004-01-27, 21:58
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeyt
Asterix vad kör du för program? jag kör Teleport Pro men har märkt att progget inte får med alla bilder jämt. Irriterande när man tagit hem 500bilder och det fattas 50st, dom kan ju vara dom bästa ju
Jag tycker att Picleecher (webbplatsen) funkar bäst men tyvärr ligger den nere var och varannan dag. I andra hand försöker jag med HTTrack men den funkar inte heller helt 100%. Min sista utväg är Webstripper. Den funkar bäst men den plockar också allt, och då menar jag allt. Det blir väldigt mycket skräp att slänga. Ingen av dessa metoder funkar på en bra kodad webbsida i exempelvis php eller asp. I det här fallet använde jag Webstripper.
Citera
2004-01-28, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacon
Om du själv tyckte dem såg ut att vara runt 15 så är det väl barnporr.

Har det inte någonting att göra med om man kan se att dem är unga eller nått sånt? Någon annan kan säkert det där bättre än mig.

Men herregud!

NÄR blev det barnporr med 15:åriga? Det är väl "sex med minderårig" på sin höjd...

Folk verkar ha fått fnatt med hela barnporr grejen... Barnporr är i alla fall i mina ögon vedervärdig porr med BARN, inte ungdomar... Såg till och med på ett annat ställe, där någon hävdade att det var snudd på barnporr när t.ex. en 45 åring var med en 18 åring... herredjävlar säger jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in