Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-24, 10:11
  #133
Medlem
Är bara glad över att dessa aldrig fick feta karrärer:

Ralph "Karate Kid" Macchio

Mark Hamill, Carrie Fisher

Och Seinfeld gänget.

Skulle aldrig kunna tänka mig dom i andra roller, de skapade film/tv-historia och borde vara rätt nöjda med det som jag är iaf.
Citera
2009-11-24, 10:12
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Ja han har ju en riktigt bra karriär som voice-skådis och måste säga att han gör rösten som The Joker riktigt bra

Men var det bara jag som reagerade på h*n som tyckte Steve McQueens skulle "vinna" detta då Steve helt plöstligt "försvann" från vita duken? Hur roligt som helst ju!
Jo han är den bästa The Joker sett till rösten anser jag.

Och det andra fallet var väldigt komiskt var tog Steve McQeen vägen egentligen? :-D

Ja det kanske var så att hans karriär rasade så jäkligt tat de begravde honom.
Citera
2009-11-24, 10:15
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenF
Nädå han hänger kvar.

http://www.imdb.com/name/nm0000241/

Han gjorde bl a JCVD 2008. Skitbra film!

Ok, det ryktades väl ändå att ingen ville ha med honom att göra länge då han la alla stålar på kokain ungefär.
Men där ser man.
Citera
2009-11-24, 10:17
  #136
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1990
Och Seinfeld gänget.

Skulle aldrig kunna tänka mig dom i andra roller, de skapade film/tv-historia och borde vara rätt nöjda med det som jag är iaf.

Julia Louis-Dreyfus är väl i och för sig rätt framgångsrik med sin nya sitcom Christine som ju nu är inne på sin femte säsong och har följaktligen rätt hyfsade tittarsiffror även om jag personligen tycker den är rätt kass.
Citera
2009-11-24, 10:25
  #137
Medlem
Haley Joel Osment nämndes förut som försvunnen. Han kraschade alkoholpåverkad och med lite gräs på sig för några år sedan. Bättre går det då för hans lillasyster Emily som syns i Hannah Montana dagligen på Disney channel.

Någon nämnde Mayim Bialik. Har alltid varit intresserad av "vad hände sen"-program och såg ett om Blossom, även fast jag ej såg serien. Hon lade väl av med karriären efter Blossom, fann en kille och studerar numera. Hon fick sig en knäck då hon fick mindre än hälften så många fan-brev som...
Joseph Lawrence som blev stor flickidol. Han harvade runt bland småroller och intervjuade menade att det hade att göra med att man inte ville se en flickidol som vuxen utan ville ha kvar den gamla bilden av honom.
Michael Stoyanov hade fått ett erbjudande om att bli manusförfattare till Conan O'Brien och hoppade av, något han ångrade.

Robert Gustafsson har också nämnts. Medverkar i norsk tv med det sämsta material han nånsin gjort. Uruselt.
Citera
2009-11-24, 10:28
  #138
Medlem
Jo Robert Gustavsson tycks ha givit allt han hade på nåt sätt, det bara tog slut och så var han absolut inte kul längre.

Lägg av säger jag.
Citera
2009-11-24, 10:31
  #139
Medlem
Snapphanekungens avatar
Denna killen har väl inte varigt med så mycket sen Back to the future filmerna.
Men jag tror han var med i ett Bones avsnitt.


http://www.youtube.com/watch?v=iwY5o2fsG7Y
Citera
2009-11-24, 11:02
  #140
Medlem
Hehehe, men han fattar det sjäv med iaf, då är det väl ok.



Karate Kid snubben var väl typ över 20 när han spelade den första filmen, såg ut som 15 max, jäkla udda subbe, antar att han måste sett ut som en liten skit för jämnan och det kanske inte funkade för nåt annat efter de filmerna.
__________________
Senast redigerad av Nezan 2009-11-24 kl. 11:04.
Citera
2009-11-24, 12:46
  #141
Medlem
Maj Fant nämndes förut, hon är död. Det lär ju krascha karriärern....

Men vi har ju missat Malena Ivarsson ? Och David Hasselhoff (som visserligen är med som domare i America´s got Talent) ?

Eller karyn Parsons, äldre systern i Fresh Prince i Bel Air ?
Citera
2009-11-24, 13:31
  #142
Medlem
saksammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Alla i Familjen Macahan försvann ju

http://sv.wikipedia.org/wiki/Familjen_Macahan

När man surfar runt här på FB, så stöter man på olika medlemmars avarter och kommer på massor skådisar som försvunnit.


va?! Han som spelade Luke hade ju huvudrollen i Babylon 5!
Citera
2009-11-24, 14:11
  #143
Avstängd
nejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
En person som verkligen dödade sin karriär är Mickey Rourke, han fick storhetsvansinne efter ett par filmer och sen var det ut i kylan.

Du har missat filmer som Sin City och The Wrestler eller?
Citera
2009-11-24, 14:12
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saksamma
va?! Han som spelade Luke hade ju huvudrollen i Babylon 5!
Även nån film mins jag att han var med i faktiskt, men nog har det varit snålt för honom, Bruce Boxleitner heter han iaf.

För Zeb så var det ju redan över så att säga, han hade ju gjort en massa före Macahans som f.ö. inte blev nån särskilt uppmärksammad serie i USA, men jävligt stor här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback