Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-05-28, 19:02
Medlem
På invandrarforumet har en moderator som kallar sig securion börjat cencurera inägg som inte stämmer överens med hans sjuka världsbild
Det är fritt fram att förtala muslimer men kritik mot judendomen och sionismen tystas snabbt och effektivt
Se inlägget "Svenskar =kuffar enligt islam"http://www.flashback.se/forums/viewtopic.php?t=3071
När jag bytte ur islam mot judendomen och kuffar mot gojim cencurerar den lille väktarfjanten mitt inlägg
Det gåt följdaktligen inte längre att ta debatten på allvar på de forum han är moderator för
Citera
2002-05-28, 19:25
Medlem
Securions avatar
Att länka till en muslimsk hemsida är inte förtal och/eller hets mot folkgrupp.
Om du vill debattera mot sionismen/Israel så går det utmärkt att göra på Politik-Debatt. Kan helt enkelt inte se vad Israel har med svensk invandringspolitik att göra.
Citera
2002-05-28, 20:48
Medlem
Det är kanske för att du inte kan se detta som du är en olämplig moderator
Den sionistiska terrorstaten israel producerar flyktingar och det är viktigt att belysa orsaken till att folk flyr undan världhistoriens värste krigsförbrytare Ariel "Tvättmedlet" Sharon
Citera
2002-05-28, 21:34
Medlem
Håll käften, spike. Vem som helst kan väl förstå att Israel inte har något med invandringspolitik att göra.
Citera
2002-05-29, 01:50
Administrator
admins avatar
Censur

Ifall någon upplever att någon moderator plockat bort inlägg pga dess åsikt, så kontakta "admin" omgående. Men posta även diskussionen här i detta forum - gärna paralellt.

Regel för moderatorerna är följande: alla inlägg som inte håller sig inom ämnets område, spam, samt inlägg som är gjorda enbart för att förstöra debatten, skall raderas omgående.

Flashback är åsiktsneutral, vilket betyder att inga åsikter är "fel" här.
Moderatorerna gör en viktig insats genom att radera de inlägg som postas för att förstöra debatten. Men det ger givetvis inte rätten till någon att radera ett inlägg pga att han/hon ogillar åsikten som förs fram.
Citera
2002-05-29, 10:12
Medlem
Du kan inte läsa specter ????
Desutom har ni inga debattforum i finland där du kan posta ditt dravel????
Citera
2002-05-29, 11:34
Medlem
Re: Censur

Citat:
Ursprungligen postat av admin
samt inlägg som är gjorda enbart för att förstöra debatten, skall raderas omgående.

Spike???????
Citera
2002-05-29, 11:59
Medlem
Securion är en mycket bra moderator och det håller alla andra i politik forumet med om...alla utom Spike, Gurra S och Brunöga, som för övrigt kallar alla för bögar och finnesvin.
Vi har ju gjort en omröstning på forumet där frågan var om vi ville ha securion som moderator. Det var 25 som sade ja och 5 som sade nej.

Spike, jag förstår inte jur du kan klaga. Du ska ju vara glad att du inte har blivit ip bannad för flera månader sen!

PS Spike och Gura S är samma person.
Citera
2002-05-29, 13:04
Medlem
Spike och Gurra är samma person?????
Måste du vädra din förföljelsemani här alla som inte delar dina sjuka åsikter är samma persson som hela tiden förföljer dig lr??????
Per definition lider du av förföljelsemani och behöver vård!!!!!
Citera
2002-05-29, 13:24
Medlem
Hmm...Var har jag läst detta förut?
Ja nu vet jag! Denna komentar brukar användas av alla som läser dina posts.

Om det är någon som lider av mani och behöver vård så är det du!
Tala gärna med din 1:e terapeut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in