Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-02-21, 16:49
  #13
Medlem
TuXIs avatar
ja, du kan ju välja icon bild i buildern och ta något mysigt så att de ser ut som att det är en .bmp fil lr .jpg eller liknande.. och fråga om personen vill se en "bild" på dig... så kanske personen tar emot å trycker på den... =)
Citera
2004-02-21, 16:54
  #14
Medlem
ok danke schön!
Citera
2004-02-21, 17:02
  #15
Medlem
Fungerar sidan?
Det gör den inte för mig....hmm, konstigt.

Kanske någon kan slänga upp den och låta mig tanka eller kanske skicka över den på irc eller något om ni hänger på Qnet. PM:a mig och säg vad du heter och vilken kanal i så fall...=)
Citera
2004-02-21, 17:18
  #16
Medlem
TuXIs avatar
japp den funkar... hmmm... jag kör inte irc så du får fråga nån annan :P men lycka till!
Citera
2004-02-21, 17:21
  #17
Medlem
Tackar....får hoppas på någon annan....skumt att jag inte kommer in på sidan bara. Jaja, sånt är livet.

*edit
Hittade det på en annan sida efter ett par sökningar.

Jävlar vad mitt Antivirusprogram fick fnatt då jag försökte installera....hehe
Citera
2004-02-21, 21:50
  #18
Medlem
En ny följdfråga.

Har inte testat detta trevliga program på någon annan dator ännu, har för närvarande inte tillgång till någon.
Men hur funkar det egentligen då webcamen går igång?
Gör den det automatiskt då man ansluter till datorn och ser inte personen(ifall han/hon sitter framför) att den startas?

Någon som har provat det som kan berätta hur det går till?
Citera
2004-02-21, 23:53
  #19
Medlem
Panda Titanium 2004 tog den allefall lätt.
Citera
2004-02-22, 01:56
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glokker
Panda Titanium 2004 tog den allefall lätt.

Ja det gjorde mitt med. Antar att alla relativt nya av-program hittar dessa trojaner rätt fort. Pling, pling, pling sa det då jag dubbelklickade på installationsfilen.

Hoppas någon har testat det och kan berätta hur det fungerar också...=)

Lite tråkigt är det ju om datorn man ska inkräkta måste ha webcamen igång för att man ska kunna se. Men går det få igång kameran med detta prog så är det ju någon nytta med det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback