2009-07-27, 19:56
Medlem
Tjejen och jag funderar på att dra till thailand runt 12 augusti. Har tittat på flygbiljetter och de billigaste jag hittat går på 5000kr t.o.r.

Går det att hitta ännu billigare sistaminuten om man väntar lite eller det blir inte billigare än så?
Citera
2009-07-28, 15:02
Medlem
superstructures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezeriil
Tjejen och jag funderar på att dra till thailand runt 12 augusti. Har tittat på flygbiljetter och de billigaste jag hittat går på 5000kr t.o.r.

Går det att hitta ännu billigare sistaminuten om man väntar lite eller det blir inte billigare än så?

5000kr t/r är nog det billigaste du kan få tag på utanför auktion. Har tyvärr inte sett några thailandresor från Fritidsresor ute på Tradera på ett tag, någon som vet vad som hänt med dom?
Citera
2009-07-29, 14:39
Medlem
Keff^s avatar
Hejsan! Tror ni att det är försent att beställa 4a tickets till thailand i augusti (25e). Vi hade tänkt resa i december. Så att man kommer hem innan Julafton. efter som det var så dyrt då.

Vi vill endast ha flygstol T-o-R
Citera
2009-07-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keff^
Hejsan! Tror ni att det är försent att beställa 4a tickets till thailand i augusti (25e). Vi hade tänkt resa i december. Så att man kommer hem innan Julafton. efter som det var så dyrt då.

Vi vill endast ha flygstol T-o-R

Nej, du kan nog fixa en sådan biljett fram till 23-24 aug.

Om det finns platser kvar då lär de sälja.
Citera
2009-08-03, 19:53
Medlem
shizzles avatar
Är enkelbiljetter dyrare än tor eller? Jag är kass på biljettletande, men när jag kollar på exempelvis flygstolen.se sthlm-phuket i mitten av juni så kostar den billigaste biljetten 6611. Några tips på hur jag kan hitta något billigare?

Anledningen till att jag bara tar enkel väg är för att jag sen ska vidare om det är någon som undrar.
Citera
2009-08-03, 20:49
Medlem
superstructures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Är enkelbiljetter dyrare än tor eller? Jag är kass på biljettletande, men när jag kollar på exempelvis flygstolen.se sthlm-phuket i mitten av juni så kostar den billigaste biljetten 6611. Några tips på hur jag kan hitta något billigare?

Anledningen till att jag bara tar enkel väg är för att jag sen ska vidare om det är någon som undrar.

AirBerlin har enkelbiljetter för runt 3500kr:-, det är dom billigaste jag har hittat. Annars brukar det vara så att t/r biljetter blir billigare.
Citera
2009-08-04, 15:53
Medlem
3200+skatter 1600

Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
kolla med kilroytravels eller bigtravel.
annars har klm,aeroflot o earosvit billigast flyg.

http://www.billiga-resor.com/

denna e med helt ok...
5800 om du ska vara borta max en månad www.jade.se
Citera
2009-08-05, 19:06
Medlem
Fritidsresor har ett trevligt erbjudande just nu, sista minuten-2 veckor-endast flyg för 3995, Arlanda-Phuket. Hade jag nappat på om jag hade haft möjlighet att åka...Visserligen bara två veckor men bra mycket trevligare än att sitta i Svea rike under samma tid.
Citera
2009-08-23, 00:22
Medlem
Både SAS och Finnair har erbjudande om billiga flygbiljetter till Bangkok under hösten/vintern.

När det gäller SAS ska man boka innan den 1 seprember.
Citera
2009-08-26, 23:22
Medlem
Vart helt till mig när jag såg priset med Thaiair på flygtorget, bokade precis en resa med dem den 11 september för 4900 på flygtorget.se

Fanns en HEL del datum med det priset.
Vet dock ej hur länge den driven är igång.
Senast redigerad av Harhkan 2009-08-26 kl. 23:26.
Citera
2009-08-27, 10:33
Medlem
Molkos avatar
Phi Phi

Hur ser det ut med boende/övernattning på Phi Phi öarna?
Har varit där på en dagstur från Phuket tidigare och noterade inga hotell osv, men har fått uppfattningen om att dem ändock finns?

Vad ligger budgetalternativen på? Kommer hamna där i december efter 2 mån i Isaan.

Någon som vet mer?
Citera
2009-08-27, 10:35
Medlem
Dyrare än "vanligt". Åk hellre till ngn annan ö i närheten.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f106430

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in