Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-01-30, 19:38
  #13
Medlem
ksvs avatar
Vi har ju en "Sticky: Länksamling till trojaner" här på forumet. Kolla där
Citera
2004-01-30, 21:21
  #14
Medlem
Förstår som inte, jag trycker upp builder.exe men blir bara en svart ruta som stängs ner direkt. Mitt virusprogram upptäcker det viruset. Hur gör jag? Ni kan gärna kontakta mig på mIRC #böleäng -> rohlen
Citera
2004-01-31, 11:18
  #15
Medlem
TuXIs avatar
virus prog.

stäng ner virus programmet så kanske de går...
Citera
2004-01-31, 16:37
  #16
Medlem
Mitt virusprogram är inte och leka med. För bra så jag måste byta, haha
Citera
2004-02-01, 14:54
  #17
Medlem
TuXIs avatar
k

jaha ja.... låter kul :P mina virus program funkar inte ens .... känns som ja måste installera om skiten snart.. hehe
Citera
2004-02-02, 23:14
  #18
Medlem
TuXIs avatar
problem

Någon som kanske är villig att hjälpa mig kanske... och detta problem är de nog inte många som har.. :S jag har skickat "filen" till en person och personen startar den.. sen har jag ip:t men sen när jag ska connecta så går det inte.... vad kan vara fel.. är det typ någon speciell port och sånt ja ska öppna?! eftersom jag sitter bakom nat (router å b-vägg).. tack på förhand TuXi
Citera
2004-02-10, 07:53
  #19
Medlem
Henkots avatar
Antagligen!
Citera
2004-02-10, 14:30
  #20
Medlem
TuXIs avatar
good answer

hmm, ja du.. tack för hjälpen
Citera
2004-02-10, 16:38
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Någon som kanske är villig att hjälpa mig kanske... och detta problem är de nog inte många som har.. :S jag har skickat "filen" till en person och personen startar den.. sen har jag ip:t men sen när jag ska connecta så går det inte.... vad kan vara fel.. är det typ någon speciell port och sånt ja ska öppna?! eftersom jag sitter bakom nat (router å b-vägg).. tack på förhand TuXi

Har du provat att connecta till samma ip som du skrev I buildserver?
Citera
2004-02-10, 22:57
  #22
Medlem
TuXIs avatar
men

i build server e de ju intem meningen att man skall ha någon ip adress!! det är ju den man ska få tag på också.....
Citera
2004-02-10, 23:00
  #23
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
i build server e de ju intem meningen att man skall ha någon ip adress!! det är ju den man ska få tag på också.....
ursäkta att ja lägger mig i eran ytterst seriösa konverssattion, men är inte IP´t du skriver i "EditServer" IP/hostname´t som servern skall skicka meddelande till när servern är online?
Citera
2004-02-17, 20:41
  #24
Medlem
Jag vet inte riktigt, men under mina forna "hacker" dagar så man satt och lekte med trojaner. Måste varit 4-5 år sedan. Netbus 1.6-1.7.

Så när man ville få tag på någons IP via msn t.ex så gick man till msdos-promt och skrev "netstat -n". Så får man se vilka adresser man är uppkopplad mot.

Alltså, du skickar en fil genom msn (att ha på webcam eller liknande måste också fungera). Sedan skirver du "netstat -n" i dos.


Detta måste ju fungera fortfarande. :P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback