Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-01, 12:17
  #1165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
I solsystemen kan man se en mindre rutan med en siffa i på alla platser. Vad betyder egentligen denna siffra?

Det är kordinater. galax-solsystem-planet.

så 1-7-13 blir galax1-solsystem7-planet13
Citera
2010-01-01, 12:19
  #1166
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
Det är kordinater. galax-solsystem-planet.

så 1-7-13 blir galax1-solsystem7-planet13

Aha Tack och gott nytt år!
Citera
2010-01-01, 12:21
  #1167
Medlem
SinXs avatar
Kör människorasen. Vad borde jag satsa på som stomme i min flotta?
Citera
2010-01-01, 19:46
  #1168
Medlem
Notumlords avatar
Föjande personer blir avvisade för de inte skickat mig nått PM med deras FB nick.

dwaco
coffe
Daniel2
Atuuk
Citera
2010-01-01, 20:01
  #1169
Medlem
Vad är det man bör köra på nu när man närmat sig 500 resurspoäng? Jag känner att jag inte riktigt har koll på vad jag faktiskt gör. Nu forskar jag bara en massa, och bygger försvarskanoner. Är jag ute och cyklar eller gör jag någonting rätt åtminstone? Jag har inte riktigt förstått på hur man utvecklas framåt. Samma sak med resurserna, folk som börjat spela betydligt senare än mig är hästlängder före mig i poäng och allt möjligt. Jag måste vara totalt misslyckad
Citera
2010-01-01, 20:19
  #1170
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woicer
Vad är det man bör köra på nu när man närmat sig 500 resurspoäng? Jag känner att jag inte riktigt har koll på vad jag faktiskt gör. Nu forskar jag bara en massa, och bygger försvarskanoner. Är jag ute och cyklar eller gör jag någonting rätt åtminstone? Jag har inte riktigt förstått på hur man utvecklas framåt. Samma sak med resurserna, folk som börjat spela betydligt senare än mig är hästlängder före mig i poäng och allt möjligt. Jag måste vara totalt misslyckad
Bygg fraktrobotar så du kan flytta resurserna om nån attackerar, sen bygg lite fartyg så du kan klara av uppdrag 22(?) där du ska skaffa stridspoäng.

Bara följ uppdragen så klarar du dig.
Citera
2010-01-01, 20:44
  #1171
Medlem
Betongbarns avatar
Vad är kraven för att joina FB klanen?, har spelat typ 2 veckor på egen hand...
Citera
2010-01-01, 20:57
  #1172
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Vad är kraven för att joina FB klanen?, har spelat typ 2 veckor på egen hand...
Du har uppfyllt kraven genom att heta Betongbarn och vara medlem på Flashback
Citera
2010-01-01, 22:34
  #1173
Medlem
SinXs avatar
Finns det någon nytta med att bygga ut forskningen (forskningslabben) på alla planeter man koloniserar? Vad jag fattat det som slår de ihop planeternas forskninglabb, så vad får man för bonus? Snabbare forskning eller hur fungerar det?
Citera
2010-01-01, 22:44
  #1174
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Finns det någon nytta med att bygga ut forskningen (forskningslabben) på alla planeter man koloniserar? Vad jag fattat det som slår de ihop planeternas forskninglabb, så vad får man för bonus? Snabbare forskning eller hur fungerar det?
Jag har bara nivå 1 på de andra planeterna. Du kan dela teknologi med ett koloniseringsskepp.
Citera
2010-01-01, 23:03
  #1175
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jag har bara nivå 1 på de andra planeterna. Du kan dela teknologi med ett koloniseringsskepp.

Tack Det där underlättar en del.
Citera
2010-01-02, 01:17
  #1176
Medlem
nahhs avatar
För mig så är sidan www.nemexia.se extremt seg, tar 5min innan jag får upp loggin sidan och fastnar helt när jag försöker logga in...
Kör därför på www.nemexia.com ist, då flyter allt på som det ska. Har testat i flera olika webbläsare med samma resultat. Spelar det någon roll om man är inne på .se eller .com? Man möter väl samma spelare i vilket fall, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in