2011-08-18, 17:32
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Rent praktiskt är det förstås inte särskilt svårt, bara man har viljan, energin och resurserna.

Etnopluralister kallar man sig för. NU är värdekonservativa och motståndare till den rådande ordningen och massinvandringen. Anser man att detta gör dem till "höger" så får man väl tycka det.
Själv anser jag dock att det blir mycket förvirrande när alla från libertarianer, moderater, neocons och etnonationalister, ja i stort sett alla icke-kommunister ska samsas under samma benämning, de har ju trots allt ganska lite med varandra att göra.

vad spelar det för roll vad det är för titel? man kan spraya guldfärg på en hög med skit, men det är fortfarande skit?

Hela högern kommer ur samma mylla. SIONISMEN. sen vad ni väljer att kalla eran undergrupp är mindre intressant.
Citera
2011-08-18, 17:37
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heartbeatx
Ja precis vi lever i ett land där det är ett skam, ett hot att utöva ett annat religion är Kristendomen. Där det är tabu att para ihop sig med en rasfrämling och där det är kriminellt att ha svart hud.

Ja, det är precis så intelligensbefriade rasister till nollor resonerar.

Är du helt bakom flötet? Sverige låter sig ju öppet rövknullas av Islam med ett stort leende på läpparna. Religion är bland det värsta jag vet, inklusive kristendomen.
Citera
2011-08-18, 17:37
Bannlyst
Citat:
Skulle gärna vilja höra din teori om hur man kan kasta ut alla utlänningar från landet utan att ta till med våld?
Det blir ganska off-topic i denna tråd.
Avslutsningsvis kan jag väl enkelt konstatera att inget våld behöver krävas om dessa människor går med på att lämna landet frivilligt. Gör de inte det så får ju polis/militär kallas in och eskortera dem till flyplanen/båtarna. Det är ju först när dessa människor gör fysiskt motstånd som en portion våld kan komma att behövas.
Detta är dock mina personliga reflektioner och har nödvändigtvis ingenting med vad NU tycker att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
vad spelar det för roll vad det är för titel? man kan spraya guldfärg på en hög med skit, men det är fortfarande skit?

Hela högern kommer ur samma mylla. SIONISMEN. sen vad ni väljer att kalla eran undergrupp är mindre intressant.
"Okej"
Citera
2011-08-18, 17:42
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mord-Sith
Jag antar att NU och resten av packet genomför allt på fredlig väg?

Nordkorea skulle passa en högerextremist. Rasblandning är ju förbjudet där.

Känner du dig viktig nu eller? Hittar på en massa text, tror du att du kan knäcka mig så?
Skaffa ett liv för fan Sluta lek låtsas soldat som resten av er "nationella".

Om du inte vill se dessa, föreslår jag att du stannar kvar i din håla

Vilka våldshandlingar står Nu för, jag har aldrig läst om några.
Varför blir du så ledsen när folk tycker annorlunda att du vill använda våld? Fick du mycket snopp av din far som barn, eller varför dessa våldhyllningar mot oliktyckande?
Citera
2011-08-18, 17:44
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong

Wolfenstein 3D.

Bra gissat! Eller ev extrabanorna till Doom som man kommer in på om man fuskar sig till bana 31. Wolfenstein bana där man är en snubbe som går runt bland massor av hakkors och skjuter små blåa nazi officerare
Citera
2011-08-18, 17:50
Medlem
SnowInformers avatar
Får en hemsk sionist ifrån SD komma..? Eller är de ifrån SD inte välkomna eftersom de är infekterade av judar?
Citera
2011-08-18, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Får en hemsk sionist ifrån SD komma..? Eller är de ifrån SD inte välkomna eftersom de är infekterade av judar?
Jo då, jag tror säkert att ni är välkomna.
Citera
2011-08-18, 17:51
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasistkraek
men gå du och sätt eld på lite moskeèr då och må bättre? i mitt första inlägg om att bjuda på molotovcocktails drev jag mest, skulle aldrig göra så. ville bara se reaktionen från de underbegåvade..

Jaså du bara skämtade så säger ju alla ni AFA slödder inte kan stå för vad ni vill.
vill du se en reaktion från underbegåvade så får du väl nypa dig och titta i en spegel samtidigt så får du ju vad du vill.
Citera
2011-08-18, 17:53
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Våld är inget alternativ. Vad är det här för slags dubbelmoral? Ni anser att negern är aggressiv och kriminell men om du vill ta till med våld för att utrota negrer så sjunker du till samma nivå. Sedan skulle det i praktiken vara helt omöjligt att hota med våld, ni skulle få kritik världen över och ni skulle få motstånd från de som bor här och som är av annat ras. Så våld är inget alternativ.
Våld är alltid ett alternativ, är man inte våldsam när det är nödvändigt överlever man inte länge på denna jorden. Negrer däremot är oftast våldsamma även när det inte är nödvändigt, därav kritiken mot dem.

Sedan måste vita människor faktiskt bli mer elaka och våldsamma, vi är för goda och snälla i dagsläget. Vi måste väcka våran inre neger!

Det skulle inte komma någon kritik från resten av världen eftersom resten av (väst)världen är i samma situation som oss. Även de kommer en dag tröttna och ut flyger neger, jude och djävulsbrun.
Citera
2011-08-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Våld är alltid ett alternativ, är man inte våldsam när det är nödvändigt överlever man inte länge på denna jorden. Negrer däremot är oftast våldsamma även när det inte är nödvändigt, därav kritiken mot dem.

Sedan måste vita människor faktiskt bli mer elaka och våldsamma, vi är för goda och snälla i dagsläget. Vi måste väcka våran inre neger!

Det skulle inte komma någon kritik från resten av världen eftersom resten av (väst)världen är i samma situation som oss. Även de kommer en dag tröttna och ut flyger neger, jude och djävulsbrun.

När är det nödvändigt att använda våld? Bara för att du är en rasist och vill utrota negrer betyder inte det att det är nödvändigt att ta till med våld. Våld är inte acceptabelt alls. Ska ni få ut varenda rasfrämling från landet får ni tänka större än så om ni har kompetens för det.
Citera
2011-08-18, 18:01
Medlem
SithXMs avatar
Undra om folk kommer att hail a mkt där inne ...
Citera
2011-08-18, 18:06
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
När är det nödvändigt att använda våld? Bara för att du är en rasist och vill utrota negrer betyder inte det att det är nödvändigt att ta till med våld. Våld är inte acceptabelt alls. Ska ni få ut varenda rasfrämling från landet får ni tänka större än så om ni har kompetens för det.
När ens existens är hotad exempelvis.

Nu tror jag att det räcker med att ge alla negrer en fet spark i arslet hem till sin djungel men visst fungerar det att utrota dem med, huvudsaken är att Sverige och Europa förblir etniskt och rasmässigt rent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in