2011-08-18, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage
Varför försöker du ens? Hans hjärna glömdes kvar under istiden. Det är just personer som han som sätter "bra" invandrare i moment-22 situation.

Om dom (invandrarna) jobbar: "Jävla svartskallar kommer hit och tar våran jobb"
Om dom INTE jobbar: "Jävla svartskallar kommer hit och lever på bidrag"

Att han även tycker att det är okej att samlas ett gäng och försöka skrämma ett par bergsgetter som inte förstår 2 ord svenska genom att kasta ägg och flaskor förbryllar mig. Det är just sådär ociviliserade gorillor beter sig och dom kliver ett steg närmare ali baba beteendet.

Du har helt rätt. Luktar så mycket dubbelmoral hos dessa människor. Det är "OK" för en rasfientlig att ta till med våld när det är "nödvändigt" men när en negroid tar till med våld är det ett ociviliserat beteende och ska förbjudas eller hängas i en träd.
Citera
2011-08-18, 21:31
Medlem
Kan någon svara på var lokalen ligger eller vill NU inte släppa adressen?

Vill ni bara att era vänner ska komma?
Citera
2011-08-18, 21:33
Medlem
JustZlatans avatar
Det skulle inte förvåna om puben kommer ligga i en invandrartät förort. Det krävs ganska mycket pengar att öppna en bar i Stockholm city. Så länge den nya "Gröne jägaren" ligger söder om stan så skrattar jag bara.
Citera
2011-08-18, 21:37
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spatsibada
Kan någon svara på var lokalen ligger eller vill NU inte släppa adressen?

Vill ni bara att era vänner ska komma?

sätra torg står det på deras officiella facebooksida. det finns ingen anledning till att tro att dom skrivit fel eller "skämtat".
Citera
2011-08-18, 21:40
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
sätra torg står det på deras officiella facebooksida. det finns ingen anledning till att tro att dom skrivit fel eller "skämtat".

Haha! I alla fall har dem brains nog att inte slå upp portarna i Salem.
Citera
2011-08-18, 21:44
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Haha! I alla fall har dem brains nog att inte slå upp portarna i Salem.

vad menar du med salem?
skärholmen (sätra) är ett av dom invandrartätaste områdena i hela sthlm.
Citera
2011-08-18, 21:47
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
vad menar du med salem?
skärholmen (sätra) är ett av dom invandrartätaste områdena i hela sthlm.

Hört talas om Salemmarschen? Salemborna har fått nog av nazistslödder.
Citera
2011-08-18, 21:53
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hört talas om Salemmarschen? Salemborna har fått nog av nazistslödder.

jovisst, men jag tror dom får betydligt tuffare i sätra. känner dock inte till vad det bor för folk i salem nu för tiden. länge sen jag var på såna demon.
Citera
2011-08-18, 21:55
Medlem
Rasistkraeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsgest
Alla ska ut ur Sverige, oavsett hur snälla och glada de är. Inga rasfrämlingar ska befinna sig här. Förstår du?

Hur? Om de inte frivilligt lämnar landet så återstår ingenting förutom våld, vilket militären kan bidra med. Varför skulle inte detta gå, är du trög? Att jämföra repatrieringsprogram med att lönnmörda USAs president verkar extremt långsökt och barnsligt. Vad har min lägenhet med detta att göra?

Vidare handlar det egentligen inte om vem som är bäst, det handlar om att överleva. Att bereda vägen för sina barn så att de inte behöver växa upp i ett blandsrassamhälle, likt de sydamerikanska kaosländerna så som Brasilien och Colombia.

men om du tror att Sverige är det nya Somalia så kan du väl flytta?? vad är problemet? du verkar ju uppenbarligen inte trivas här.. eller skaffa ett liv. helt upp till dej.
Citera
2011-08-18, 21:55
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
Alkohol och nazister har ju historiskt inte passat så bra ihop, tänker på 70-90talet.

Citat:
Ursprungligen postat av Mord-Sith
Om du inte vill se dessa, föreslår jag att du stannar kvar i din håla

Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Högerextremister är ju inte ofta kända för att vara speciellt smarta, eller rika. De får väl nöja sig med sin "ölkällare" i förorten.
Citat:
Ursprungligen postat av JM-Jarre
fa-an vad jag ska börja hänga där även fast jag helt saknar sympatier till deras åsikter.

Kan bli en kul grej, jag och mitt blazerklädda umgänge går dit och myser lite...

EDIT:

Såg att den är belägen i Skärholmen, detta ställe kommer således icke att besökas!

Skönt att få höra hur saker och ting minsann går till av personer som läst nazistguiden 2.0 av Expo. De nationalister jag varit i kontakt med har kommit ur samtliga samhällsklasser och med en oerhörd variation i bakgrunder. Det finns nationalister i Sveriges mest välbärgade områden och i de mest marginaliserade områdena. Nationalister som bor på landsbygden och nationalister som bor i innerstan (inklusive ex.v Södermalm i Stockholm) Det finns nationalister som är akademiker och som är studenter på våra universitet (se Svensk student), och nationalister som valt att förvärvsarbeta direkt. Det finns nationalister av adlig börd och nationalister av folket. Unga nationalister, medelålders nationalister och äldre nationalister. Hur kan människor av så varierande bakgrund komma samman och enas? Folkgemenskap. Det råder klassfred och moral. Det finns ingen anledning att sprida hat och missunnsamhet folket emellan. Såväl kommunism såsom kapitalism är ett hot mot en folkhemsprincip. Mot rasens välmående.

Det är alltid omåttligt intressant att se självutnämnda vänsterextremister tala med sådant klassförakt att man fullständigt exkluderar människor med motivering att de minsann är fattiga och saknar stil. Har inte arbetarklassens barn samma värde? Har inte personer med lägre utbildning rätt att tycka något om de inte håller med er? Diskussionen blir extra löjlig när det finns gott om vanlig medelklass, och för den sakens övre medelklass representerade på den nationalistiska scenen. De har väl rätt att tycka något utan att bli exkluderade pga klass? Eller får bara överklassen tala? De finns också representerade. För att bli tagna på allvar skulle jag rekommendera er att utelämna en argumentation som bygger på klassförakt, det blir tragikomiskt i sammanhanget för alla som faktiskt rört sig i detta kretsar och är medvetna om att Expogänget behöver hålla föreställningen om att nationalism är en företeelse för fattigt, vitt folk - och dessa är ju "skräp", det "vet" särskilt vänstern själva samtidigt som de skenheligt vill företräda dem. Nationalismens står bortom klassbegreppen och detta öppnar upp för en trygg, trevlig stämning oavsett vilken socioekonomisk bakgrund man kommer ur.
Citera
2011-08-18, 22:11
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasistkraek
men om du tror att Sverige är det nya Somalia så kan du väl flytta?? vad är problemet? du verkar ju uppenbarligen inte trivas här.. eller skaffa ett liv. helt upp till dej.
Vart kommer du ifrån? Hade vart bättre du hade flyttat känns det som.
Citera
2011-08-18, 22:14
Bannlyst
Får man som kommunist/anarkist/RFare/Antifa komma dit? Dricka bärs och snacka politik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in