2009-12-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BehindTheName
Det var sju stycken som vägrade att lämna urinprov utanför Tre Torn i onsdags kväll. Dom blev körda till stationen.

Det är ju bra ju. Alla vägrar sen har de 10000 st anabola killar i olika stationer i landet. Hahaha skulle vara kul att se det i tidningen. De har frihetsberövat 10000 st personer för de är stora och inte vill visa penisen för okända. Det borde alla göra även fast man inte tar doping för att visa att ingen har rätt att kränka nån annan och till och med folk som har mot doping borde ju vara rädda om sin intigritet. För vad händer här näst?
2009-12-13, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BehindTheName
Ett litet tips till alla er som som tränar i lite större städer nu när polisen gör razzior på dom flesta gymmen.

Det är inte så att dom gömmer sig och smyger sig på dig när du går och hämtar bilen efter du har tränat. Dom parkerar ett par bussar en bit från dörren till ditt gym. Sen står där oftast en polisman utanför dörren till ditt gym som ber dig att skriva ner ditt namn, personnummer osv på sitt block. Sen blir du bortpekad till en utav bussarna där dom kör ditt namn och personnummer i datorn för att se om det stämmer innan du får lämna ett urinprov.

Dom kommer INTE in på gymmet och ber någon att pissa utan dom väntar tills du kommer ut.

Så ha en vän nära till hands som du kan ringa som går förbi gymmet när ditt pass är klart som kan tala om för dig om polisen står utanför med sin utrustning.

Står dom där så är det bara att sätta sig ner i omklädningsrummet och vänta tills dom åker, annars är det ju fritt fram.

Jag kommer fa grov roidrage om en polis ber mig skriva mitt namn eller pissa.

Enligt min asikt ar detta en form av diskriminering. Och jag kan bli riktigt forbannad over diskriminering. Sist var en tjansteman i usa pa miami airport som fick hora ett par arga ord
Senast redigerad av Musklerrrr 2009-12-13 kl. 23:59.
2009-12-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heroes1488
Det är ju bra ju. Alla vägrar sen har de 10000 st anabola killar i olika stationer i landet. Hahaha skulle vara kul att se det i tidningen. De har frihetsberövat 10000 st personer för de är stora och inte vill visa penisen för okända. Det borde alla göra även fast man inte tar doping för att visa att ingen har rätt att kränka nån annan och till och med folk som har mot doping borde ju vara rädda om sin intigritet. För vad händer här näst?

Jag kommer vagra . kanske slar t.o.m ner polisen i fraga och springer darifran for det ar verkligen fortjant nar de ger sig pa varenda privat person de kan .

En polis ar inte svar att fa ner , tank pa det era svin , ni vill inte raka ut for roidrage av mig .

Se till att ga i par och hall varandra i handen

Mitt tips till alla. Vagra - gor motstand , visa de vad ni tycker.
2009-12-14, 00:00
Medlem
BehindTheNames avatar
Citat:

Dom tvingade alla kvinnliga gymbesökare att lämna urinprov också då jag stod utanför och tittade.
2009-12-14, 00:10
Medlem
kingsos avatar
Hur länge kan man vägra?
Förstår ju att dom inte kan sätta på dig bojor och hålla i kuken åt dig men vad händer?
Blir väl blodprov då eller? Men hur kan dom göra det om man vägrar? binda fast och sticka en?
2009-12-14, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musklerrrr
Jag kommer vagra . kanske slar t.o.m ner polisen i fraga och springer darifran for det ar verkligen fortjant nar de ger sig pa varenda privat person de kan .

En polis ar inte svar att fa ner , tank pa det era svin , ni vill inte raka ut for roidrage av mig .

Se till att ga i par och hall varandra i handen

Mitt tips till alla. Vagra - gor motstand , visa de vad ni tycker.
+1
2009-12-14, 00:11
Medlem
BehindTheNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dante05
tycker också att du ska starta en tråd om polisen tar folk. nu blir texten bara mitt i en tråd.

Mvh D

Jag gjorde det, tyckte det lät som en god ide.
2009-12-14, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingso
Hur länge kan man vägra?
Förstår ju att dom inte kan sätta på dig bojor och hålla i kuken åt dig men vad händer?
Blir väl blodprov då eller? Men hur kan dom göra det om man vägrar? binda fast och sticka en?
precis min mening för mig skulle det vara asskul att detta skulle hända. För att veta vad de skulle göra med en för att jag skulle ju aldrig gå med på att piss som att erkänna ju och det skulle jag heller aldrig göra. Hoppas det händer för de kan ju inte hålla kvar en hur länge som helst. fast vi pratar ju om sverige. Det blir väl snart en lag som ser oss som värre än terrorister
2009-12-14, 00:17
Medlem
kingsos avatar
Citat:
precis min mening för mig skulle det vara asskul att detta skulle hända. För att veta vad de skulle göra med en för att jag skulle ju aldrig gå med på att piss som att erkänna ju och det skulle jag heller aldrig göra. Hoppas det händer för de kan ju inte hålla kvar en hur länge som helst. fast vi pratar ju om sverige. Det blir väl snart en lag som ser oss som värre än terrorister

Men seriöst?
Då skulle ju såklart alla vägra? eller drar dom någon rövare om att man är tvungen eller nåt? Eller är man tvungen?
2009-12-14, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingso
Men seriöst?
Då skulle ju såklart alla vägra? eller drar dom någon rövare om att man är tvungen eller nåt? Eller är man tvungen?
Nej det är så klart inte alla skulle vägra för då skulle ju ingen heller erkänna om du förstår. för snuten är duktiga på att pressa och få en del att göra saker. Jag vet ju inte för har inte hänt mig. Men tror de håller kvar en och hotar med sånt. vet att är man redan frihetsberövad=fängslad så kan man få sitta fastspänd på en stol och sitta där tills man pissar eller skiter om man nu har svalt nåt som de vill ha. såg det på en dokumentär från usa. Men vet inte hur det är här vill också veta. Nån som varit med om nåt som vägrat pissa?
2009-12-14, 00:25
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Nej det är så klart inte alla skulle vägra för då skulle ju ingen heller erkänna om du förstår. för snuten är duktiga på att pressa och få en del att göra saker. Jag vet ju inte för har inte hänt mig. Men tror de håller kvar en och hotar med sånt. vet att är man redan frihetsberövad=fängslad så kan man få sitta fastspänd på en stol och sitta där tills man pissar eller skiter om man nu har svalt nåt som de vill ha. såg det på en dokumentär från usa. Men vet inte hur det är här vill också veta. Nån som varit med om nåt som vägrat pissa?
De har rätt att ta till våld för att få till stånd ett blodprov.
2009-12-14, 00:30
Medlem
kingsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
De har rätt att ta till våld för att få till stånd ett blodprov.

Fan me misstänkte detta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in