2002-09-23, 19:59
Medlem
BF_Swedens avatar
Jag satte och skrev ett riktigt långt inlägg på ett forum ( ser likadant ut som det här) och givetvis kopiera jag det aldrig. När jag tryckte på förhandsgranska var jag tvungen att logga in igen ( jag hade tydligen blivit utloggad medan jag skrev). När jag hade loggat in var allt borta. Jag tryckte på "bakåtknappen" men det dök inte upp någonting. Jag kollade igenom mappen tidigare och temp men hittade inget. Är det någon som vet om den texten jag skrev kan ha blivit sparad någonstans eller är det kört?
Citera
2002-09-23, 20:39
Medlem
Raazs avatar
Re: Hjälp! Text borta!

Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Jag satte och skrev ett riktigt långt inlägg på ett forum ( ser likadant ut som det här) och givetvis kopiera jag det aldrig. När jag tryckte på förhandsgranska var jag tvungen att logga in igen ( jag hade tydligen blivit utloggad medan jag skrev). När jag hade loggat in var allt borta. Jag tryckte på "bakåtknappen" men det dök inte upp någonting. Jag kollade igenom mappen tidigare och temp men hittade inget. Är det någon som vet om den texten jag skrev kan ha blivit sparad någonstans eller är det kört?

Den är nog tyvärr borta för alltid
Citera
2002-09-23, 23:41
Medlem
BF_Swedens avatar
Jaha, aj då. Jag håller på och förlika mig med tanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in