2007-09-25, 23:41
Medlem
s4fv3ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torins_son
Även denna gången fick pappa nys om storyn och fick gå bort till studsmattan för att torka upp den bruna sörjan med gurka i. Behöver jag säga att även denna gång blev min käre far arg över att behöva torka skit inför 20 åskådare?.

Värre med föräldrar som skiter i att torka upp efter ungarna.
(notera mitt försök till ordvits)
Citera
2007-09-25, 23:59
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Jag har dessvärre inga egna bajshistorier att komma med. Min kusin däremot, som har downs syndrom, gjorde en riktigt härlig grej. Han bajsade nämligen ner sig, tog exkrementet på händerna och smetade runt det i sitt rum. Roligt för min morbror och maka efter den eskapaden.

Kan även tilläggas att varenda gång jag har varit på besök hemma hos dem så fick man ständigt höra: "mamma, Andreas har bajsat på sig.", från någon av mina andra kusiner.

*Andreas heter i själva verket något annat.
Citera
2007-09-26, 04:28
Medlem
KissMattans avatar
Okej, denna storyn handlar inte om mig men min bäste vän som lyckades med konststycket att bajsa på sig två ggr inom loppet av 2 månader.

Första gången det hände var vi på krogen och dönade som fan. Vi skulle precis flytta och fick i avskedspresent en feting joint var av en polare. På tokfyllan kom vi på att vi måste ju även röka vår joint, men i brist på tändare och genom att slå våra fyllesvullna hjärnor ihop kommer vi på den geniala idén att äta upp jointsen. Sagt och gjort: magen förvandlades till ett brännande inferno och jag svettades som fan men lyckades hålla min gaser under kontroll. Värre gick det för min gode vän.
Till saken hör att vi spenderade natten hos en god väns föräldrar. På morgonen skall jag, bakfull så in i helvete, in och väcka polaren och ser till min fasa att det ligger en bajshög på hans kläder och heltäckningsmattan. Jag väcker polaren och säjer "Vakna mannen, du har fan bajsat på dig". Polaren tror mig givetvis inte och vill sova kvar, jag ruskar om honom och säjer "för helvete mannen, du har bajsat på heltäckningsmattan och över dina kläder" varpå han slår upp ögonen, fortfarande berusad och helt förskräckt i blicken, och säjer ngt i stil med "herrejävlar, vi lägger in det i garderoben och drar hem, vi kommer ändå aldrig träffa de som bor här igen". Till sist får vi ut polaren, med brunbjörnen kvar på mattan och hans kläder i en plastpåse. Som tur är kör vi för tillfälllet en pickuptruck och då polaren luktar så jävla illa och fortfarande har bajsstänk på benen får han snällt nöja sig med att sitta på flaket på vägen hem.
Till saken hör att polaren sparade kläderna, tvättade dom, och använder samma outfit då och då trots att den inom vänskapskretsen går under benämningen "bajsdräkten".

2 månader senare inträffade en liknande händelse, denna gången under en suparresa i Tjeckien. Redan tidigt på kvällen hade jag övergivit min allt för berusade polare som flashade i baren med att han drack fernet ur ölglas. Det här kan inte sluta bra tänker jag och går på ett närliggande disko. När jag sedan på kvällen kommer hem sitter min rumskompis utanför vårt hotellrum. Sina byxor har han nedhasade till fotknölarna och under honom finns det rykande färskt människobajs. När jag genom att peta på honom med en krukväxt för liv i fanskapet vaknar han och mumlar ngt på fyllespråk om att jag "snott nyckeln till vårt hotellrum" och han därför satt utanför. Att han har bajsat ner sig förstår han fortfarande inte utan tar lugnt av sig sina nedskitna kläder, sin numera brun-vita t-shirt, och lägger sig lugnt och sover medan han fortfarande har bajs fastklibbat i röven och på ryggen.
Det första jag gjorde innan jag väckte kompisen var givetvis att springa och hämta resten av polarskaran som bodde på samma hotell så att vi alla kunde uppleva det med egna ögon.
Dagen efter hade vi match, och min nedbajsade vän gjorde dagen till ära 4 mål och fick efteråt stå upp i omklädningsrummet och be laget om ursäkt för att han skämt ut laget genom att bajsa ner sig utanför hotellrummet.
Citera
2007-09-26, 09:04
Medlem
Snusets avatar
Citat:
Dagen efter hade vi match, och min nedbajsade vän gjorde dagen till ära 4 mål och fick efteråt stå upp i omklädningsrummet och be laget om ursäkt för att han skämt ut laget genom att bajsa ner sig utanför hotellrummet.

Ett så kallat "shit-trick"? Och den där ursäkten hade jag fan-i-mig betalat en tusenlapp för att få se på u-tube.
Citera
2007-09-26, 09:17
Medlem
Monkeymanns avatar
Jag var ute med några kompisar, Vi var tre personer ungefär. Vi var runt 6-7 år allihop. Vi lekte lite på en skrot tipp. vi hoppade omkring och stojade och slogs med rör och sånt som man gör. Helt plötsligt vart 2 av oss akut bajsnödiga (varav en var jag) men det var för långt hem för oss allihop. Så vi bestämde oss för att leta upp en behållare av något slag. Och det fanns det ju gott om. vi var ju trots allt på en skrot. Efter en stunds letande hittade vi en gammal mjölk kanna. Som var ungefär lika hög som en vanlig stol. och öppningen var ungefär som en hink, en sån hink som man hade i sandlådan när man var liten.
Då skulle bestämma vem som "bajsnödigast" och jag förlorade.
Så kompisen satte sej och sket.
Han ställer sej upp, vänder sej om. Och så ser jag att korven hänger ut ur arslet på honom. Han klämde till, och så lade den sej framför mina fötter. jag garvat så mycket så jag inte kunde stå. och inte bara det. Jag sket på mej också. Löst var skiten också. När jag märkte att jag hade skitit på mej slutat jag skratta. Det vart helt tyst, jag reste sakta på mej och sa att jag var tvungen att gå hem. Jag sa aldrig att jag hade skitit på mej. Men jag tror dom såg det på mej. För jag gick som en Cowboy hem.
Citera
2007-09-26, 18:57
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Var på landet o låg i hängmattan i shorts.. känner hur en liten fjärt är på gång o släpper helt enkelt ut den. Dock var det ju ingen fjärt utan en ganska ansenlig mängd skit. Blir så förvånad att jag sliter mig ur sängmattan som självklart snurrar runt o jag blir liggandes medan skiten rinner nerför benen..
Hoppade direkt ner i närmsta sjö.
Citera
2007-09-26, 21:37
Medlem
Monkeymanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Var på landet o låg i hängmattan i shorts.. känner hur en liten fjärt är på gång o släpper helt enkelt ut den. Dock var det ju ingen fjärt utan en ganska ansenlig mängd skit. Blir så förvånad att jag sliter mig ur sängmattan som självklart snurrar runt o jag blir liggandes medan skiten rinner nerför benen..
Hoppade direkt ner i närmsta sjö.

Usch för rinnande bajs
Citera
2007-09-27, 01:20
Medlem
Kan berätta när jag senast sket på mig.

Var en liten 14-åring och låg hemma i magsjuka med kräkningar och allt vad det heter. Jag lyckas efter en svettig dag äntligen somna och omfamnar den mjuka natten. Drömmer härliga drömmar i min feber-yra och vet ej om jag är vaken eller inte.
Plötsligt vaknar jag till och jag känner ur det bubblar till i magen och jag kan inte hålla emot. Jag hinner resa mig upp i sängen och ska precis springa till toan men kraftansträngningen gör att det helt enkelt sprutar ut skit ur mig. Stannar upp ett ögonblick i rummet av någon anledning och sedan när jag ska spurta iväg igen halkar jag då i allt bajs som runnit ner mellan benen och in under fötterna. Vilket gör att jag hamnar på mage medans de sista resterna sprutade ut.

Jag kravlar upp för att ta mig till toan och lämnar fotavtryck av brun sörja på väg till toan. Väl där har jag såklart bajsat ut allting så jag ropar på min kära far som byter lakan åt mig och tvättar upp allt medans jag ligger i fosterställning i duschen och mår förjävligt.

Citera
2007-09-27, 01:46
Medlem
statoil^s avatar
Som en annan skrev: "Only on Flashback"

Ålder: 4-5 år.
Var: Badkar med min yngre bror.
Hur: Vi hade en gul gullig gummianka vi lekte med... Rätt va de va blev de kolsyra i vattnet, enligt bror min. Kände demonen komma ut, chansade resa mig upp, men det misslyckades något så enormt . Jag sket, rakt framför min brors ansikte. Han fick väl inget på sig, förutom att en brun barkbit flöt runt honom en bra stund innan han fattade att lukt och raketbränsle kom från mig.

Veckan senare råkade jag även pissa på honom, i badkaret...
Citera
2007-09-27, 11:26
Medlem
Boatchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifespan
Kan berätta när jag senast sket på mig.

Var en liten 14-åring och låg hemma i magsjuka med kräkningar och allt vad det heter. Jag lyckas efter en svettig dag äntligen somna och omfamnar den mjuka natten. Drömmer härliga drömmar i min feber-yra och vet ej om jag är vaken eller inte.
Plötsligt vaknar jag till och jag känner ur det bubblar till i magen och jag kan inte hålla emot. Jag hinner resa mig upp i sängen och ska precis springa till toan men kraftansträngningen gör att det helt enkelt sprutar ut skit ur mig. Stannar upp ett ögonblick i rummet av någon anledning och sedan när jag ska spurta iväg igen halkar jag då i allt bajs som runnit ner mellan benen och in under fötterna. Vilket gör att jag hamnar på mage medans de sista resterna sprutade ut.

Jag kravlar upp för att ta mig till toan och lämnar fotavtryck av brun sörja på väg till toan. Väl där har jag såklart bajsat ut allting så jag ropar på min kära far som byter lakan åt mig och tvättar upp allt medans jag ligger i fosterställning i duschen och mår förjävligt.

ONLY ON FLASHBACK!!!!
Men seriöst, vilken äcklig upplevelse, fy fan vilket helvete det måste varit!
Citera
2007-09-27, 11:29
Medlem
Agent|Os avatar
För ungefär 27-28 år sedan skulle jag tro. Man kanske skulle testa, det var så länge sen att man glömt bort hur det känns. Det kanske är asgrymt.
Citera
2007-09-27, 19:42
Medlem
kulllens avatar
Underbar tråd!

Har en jag med. Den handlade om min polare, men jag hjälpte väl till lite.
Vi är på krogen och jag är lite lullig. Polarn sitter lite besviket vid baren, och jag går dit och försöker muntra upp honom.
På skoj dunkar ja han så hårt i ryggen så han blir helt stel, "Shit vad hände
nu" tänkte jag. Han vänder sig mot mig, är helt blek och säger:
Tack, nu sket jag på mig också!
HAHA, fyfan va kul det var. Polarn gick direkt hem och man hörde inte av honom på ett tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in