• 5
  • 6
2021-04-22, 17:23
Medlem
Leifs fru verkar ha lämnat honom och flyttat till Halmstad.
Söker man på mrKoll är Leif ensam skriven på adressen i Vessigebro.
Citera
2021-08-10, 21:22
Medlem
Visst är Lasse"Puka" bror till elsexmannens mamma, jag känner honom väl. Elsexmannens äldsta barn, en kvinna på 41 år bor i Smålandsstenar. Hon är jättesnäll och trevlig på alla sätt. Hon har 2 barn och har INTE berättat för dom vad deras Morfar har gjort.
Citera
2023-02-18, 16:13
Medlem
Bor det här Lei* johans*on kvar i vessigebro och bor han fortfarande ensam?
Citera
2023-02-18, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SNWBRD
Leif och puka är inte släkt, puka är ursprungligen från Sthlm och heter Lars Karlsson. Blev flyttad till Smålandsstenar för att sluta med droger.

Bor Lars "Puka" Karlsson fortfarande kvar i Smålandsstenar?
Citera
2023-02-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Bor Lars "Puka" Karlsson fortfarande kvar i Smålandsstenar?

Ja det gör han, har för mig han fått flytta in på ett hem nu, då han inte kan ta hand om sig själv. Men kan ha fel där.
Citera
2023-02-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Har för mig att föräldrarna bor på en gård i närheten av Vetlanda, åtminstone så gjorde de det för några år sedan. Kanske kände sig även de tvingade att lämna bygden? De tog ju sonen i försvar och sökte dessutom i polisförhör och under domstolsförhandlingarna smutskasta BO.

Johansson hade innan förhållandet med BO varit tillsammans med en annan flicka. Detta förhållande resulterade i två barn. Johansson utsatte barnets mor för misshandel och sexuell tortyr, men dömdes aldrig för dessa brott. Att detta avskräde skulle vara frisk från sina sjuka lustar, har jag svårt att se? Men kanske lyckades han till slut finna ett "frivilligt offer"?

Pappan dog strax före du skrev ovanstående (?)

http://ww.minnesrummet.se/system/fun...pdf?1562120934
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in