Visst är Lasse"Puka" bror till elsexmannens mamma, jag känner honom väl. Elsexmannens äldsta barn, en kvinna på 41 år bor i Smålandsstenar. Hon är jättesnäll och trevlig på alla sätt. Hon har 2 barn och har INTE berättat för dom vad deras Morfar har gjort.
Har för mig att föräldrarna bor på en gård i närheten av Vetlanda, åtminstone så gjorde de det för några år sedan. Kanske kände sig även de tvingade att lämna bygden? De tog ju sonen i försvar och sökte dessutom i polisförhör och under domstolsförhandlingarna smutskasta BO.
Johansson hade innan förhållandet med BO varit tillsammans med en annan flicka. Detta förhållande resulterade i två barn. Johansson utsatte barnets mor för misshandel och sexuell tortyr, men dömdes aldrig för dessa brott. Att detta avskräde skulle vara frisk från sina sjuka lustar, har jag svårt att se? Men kanske lyckades han till slut finna ett "frivilligt offer"?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!