Citat:
Ursprungligen postat av Madonna
jag är ju helt klart intresserad av vad ULF VARG skulle tycka om han själv låg avdäckad genom för stor spritförtäring en kväll... Och festens fetaste äckligaste tjej, fick en fontänorgasm över hans ansikte...
Ja, klarar man inte att bli utsatt för en sådan sak själv bör men heller inte göra det mot någon annan.
Så fick jag chansen skulle jag nog seriöst överväga att göra det. Men givetvis förstår jag ifall kvinnan känner sig kränkt om hon får reda på det, fast jag är förhoppningsvis smart nog att komma ihåg att torka av henne efteråt - och det hon inte vet lider hon ju inte av.
Igentligen handlar det inte om att spruta på henne för min min del, utan det är mer den där härligt kinky känslan av att utnyttja henne på det sättet utan att hon är medveten om det som lockar mer än själva finalen, och förstås för att det är spännande då hon kan vakna när som helst.
Men! Om jag nu gav efter för mina impulser att lägga en stor härlig varm pöl med små simmande herrar i damens ansikte så skulle jag isåfall inte bli arg, sårad eller kränkt på något sätt om jag vaknade med en blöt kudde och munnen full av fittsoppa..? Så länge jag inte drunknar är det inte mer än rättvist.