2004-03-13, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madonna
Gjorde den liknelsen för att du är antagligen fet & äcklig som inte kan få tillfredställa dig på riktiga sätt som andra normala människor...

ja det var ju ett intelligent inlägg...
Citera
2004-03-13, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carrier
ja det var ju ett intelligent inlägg...

tackar

Citera
2004-03-13, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madonna
jag är ju helt klart intresserad av vad ULF VARG skulle tycka om han själv låg avdäckad genom för stor spritförtäring en kväll... Och festens fetaste äckligaste tjej, fick en fontänorgasm över hans ansikte...

Ja, klarar man inte att bli utsatt för en sådan sak själv bör men heller inte göra det mot någon annan.

Så fick jag chansen skulle jag nog seriöst överväga att göra det. Men givetvis förstår jag ifall kvinnan känner sig kränkt om hon får reda på det, fast jag är förhoppningsvis smart nog att komma ihåg att torka av henne efteråt - och det hon inte vet lider hon ju inte av.

Igentligen handlar det inte om att spruta på henne för min min del, utan det är mer den där härligt kinky känslan av att utnyttja henne på det sättet utan att hon är medveten om det som lockar mer än själva finalen, och förstås för att det är spännande då hon kan vakna när som helst.

Men! Om jag nu gav efter för mina impulser att lägga en stor härlig varm pöl med små simmande herrar i damens ansikte så skulle jag isåfall inte bli arg, sårad eller kränkt på något sätt om jag vaknade med en blöt kudde och munnen full av fittsoppa..? Så länge jag inte drunknar är det inte mer än rättvist.
Citera
2004-03-14, 19:11
Medlem
haha, klockrent. själv har jag bara dronkat utslagna tjejer på kinden men det är nog så roligt.

Kattla
Citera
2004-03-16, 13:47
Medlem
Madonna: Om nån gjorde det på mig och jag sen vaknade utan att ha märkt nåt så skulle jag inte ha nåt emot det eftersom jag inte kan ha nåt emot nåt jag inte vet om? Comprende? Som man säger i Staterna.

Monsieur Dolmance Håller helt med om din teori varför man skulle göra det, för själva orgasmen spelar det ju mindre roll var satsen hamnar, men känslan, före och efter.

Kattla Dronkat?
Citera
2024-06-09, 12:32
Medlem
Crapmagics avatar
.
Citera
2024-06-09, 13:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Har nån mer runkat av sig och sprutat en sovande/aspackad tjej?

Tror att i var mer förekommande när jag var ung faktiskt.

Och jag tror inte att det var många brudar som anmälde om de vaknade upp efter att de hade slocknat på någon fest och det sved både fram och bak, utan de bara typ lovade sig själv att dricka mindre nästa gång.
Citera
2024-06-10, 16:57
Medlem
När jag var yngre barn vaktade jag ofta hos ett par. Ofta somnade jag på soffan vid TV innan de kom hem. De lät mig då sova och SMS ade mina föräldrar. Några gånger vaknade jag med något kladdigt på kinden. Först senare har jag förstått vad det var.
Citera
2024-06-23, 00:34
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tror att i var mer förekommande när jag var ung faktiskt.

Och jag tror inte att det var många brudar som anmälde om de vaknade upp efter att de hade slocknat på någon fest och det sved både fram och bak, utan de bara typ lovade sig själv att dricka mindre nästa gång.

Att våldta eller bli våldtagen på din tid var mer en axelryckning?
Citera
2024-06-23, 00:48
Medlem
Helt ok. Enligt min enkla mening.
Citera
2024-06-23, 13:09
Medlem
skulle sprutat och urinerat i håret på denna fulla tjej
Citera
2024-06-23, 19:04
Medlem
Bandoliers avatar
Det är ett övergrepp, så klart. Och jag har svårt att fatta vad som skulle vara sexigt med det.

Det är ju en helt annan sak om man har någon slags överenskommelse om att det är ok. Då kan det vara häftigt.
Min sambo har nämnt någon gång att det är fritt fram att spruta på henne när hon sover. Men då vill hon att det ska filmas så att vi kan ha lite kul åt det tillsammans. 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in