Citat:
Ursprungligen postat av Sugar Plum Fairy
Är det verkligen ett forum där inläggen bedöms på förhand? I så fall verkar dom ha lite självdistans med tanke på inlägget ovan.
Jag tror att de fördröjer inläggen så att deras välformulerade svar kommer upp samtidigt som besökarnas inlägg. De verkar dock inte rensa bort allt som inte faller dem på läppen.
Citat:
I övrigt tycker jag att man ska bojkotta RNS och liknande skit. Det är ju som att diskutera med Jehovas Vittnen. Om de inte går så bra för dom, drar de väl upp typ att deras nioåriga dotter dog av en överdos heroin.
Ditt inlägg var helt OK, men som sagt är det att kasta pärlor för svin.
Jag tänker så här:
De som besöker RNS-sajten är antagligen oroliga anhöriga eller redan inbitna förbudsivrare. De övertygade går inte att påverka, men de oroliga har ett gemensamt mål - deras anhörigas bästa. Det kan alltså finnas en chans att de lyssnar på båda sidor i debatten innan de bestämmer sig för vilken politik de vill ha. Den här gruppen är oerhört viktig i opinionsbildningen och därför tycker jag att det är värt besväret.
Jag tror att de ger mer än att debattera där man bara får medhåll, men tipsa gärna om ännu bättre forum.