2011-03-09, 13:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag brjade titta p Boardwalk empire inatt och fastnade frn frsta minuten. Mycket vlgjort frsta avsnitt som bdar gott fr resten av serien. HBO har verkligen kompetenta manusfrfattare och en frmga att bestta i stort sett varje enskild liten roll med perfekta skdisar.

Bde Steve Buscemi och Michael Pitt frtjnar att omnmnas fr sina insatser. Riktigt vassa skdisar bgge tv.

Fan hr har du missat en riktigt hg klass serie, passa p och njut av resterande 10 avsnitt eller vad det r, ssong 2 kommer till hsten

Sjlv blev jag s influerad att jag tog och skaffa mig Jimmys frilla
Citera
2011-03-09, 23:06
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fan hr har du missat en riktigt hg klass serie, passa p och njut av resterande 10 avsnitt eller vad det r, ssong 2 kommer till hsten

Jag har inte missat den tidigare. Har bara inte tagit mig tid att se den frrn nu.
Citera
2011-04-23, 23:36
Medlem
smash-s avatar
D var frsta ssongen p vg hem. Inte tagit mig tid att se den innan men ser fram emot att gra det nu.
Citera
2011-04-25, 01:30
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Hade ocks planer p att gra det frut! Riktigt fet r den, kan du inte langa bild p den? Frslagsvis i trden Posta bilder p dina klder, fr att inte g fr offtopic?
Citera
2011-05-26, 14:51
Medlem
SilverTips avatar
Har ntligen brjat p frsta ssongen.
Men r det bara jag som irriteras av att sexscenerna r s flshurtigt buskis-komiska, typ Mazurka p sngkanten. Hi, hi, vad djrva vi var nu, ungefr. Nja, det r kanske ett stadium som mste passeras nr censurtrycket slpper.
Samtidigt sitter mycket av den amerikanska prydheten kvar. Nr den fattiga invandrartjejen, som vet med sig att hon inte badat p lnge, kontrollsniffar sig i armhlan, s r den alldeles finrakad. Dr slutar realismen
Senast redigerad av SilverTip 2011-05-26 kl. 14:57.
Citera
2011-05-26, 16:08
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverTip
Har ntligen brjat p frsta ssongen.
Men r det bara jag som irriteras av att sexscenerna r s flshurtigt buskis-komiska, typ Mazurka p sngkanten. Hi, hi, vad djrva vi var nu, ungefr. Nja, det r kanske ett stadium som mste passeras nr censurtrycket slpper.
Samtidigt sitter mycket av den amerikanska prydheten kvar. Nr den fattiga invandrartjejen, som vet med sig att hon inte badat p lnge, kontrollsniffar sig i armhlan, s r den alldeles finrakad. Dr slutar realismen

Och i det fallet r vi tacksamma.
Citera
2011-05-26, 16:43
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Och i det fallet r vi tacksamma.

Ha, ha! Vekling!
Citera
2011-06-26, 01:05
Medlem
Tlps avatar
Liten liten update:

http://www.youtube.com/watch?v=scsqhYeQmck

Nr brukar dom kicka igng serier? Efter sommarn antar jag?
Citera
2011-06-26, 01:08
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tölp
Liten liten update:

Synd att man glmt bort mycket vad som hnde under S1
Citera
2011-07-01, 18:59
Medlem
Mr TTTTs avatar
Kan ngn hjlpa mig o visa var man hittar denna serie m swesub
Citera
2011-07-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tölp
Liten liten update:

Boardwalk Empirre snds efter True Bloods fjrde ssong. Det vill sga om ungefr tv mnader.
Citera
2011-07-03, 23:39
Medlem
Efter att ha blivit tipsad av en internetpolare tnkte jag ge denna serien en chans inatt. Jag har hga frvntningar d serien behandlar ett mne som intresserar mig, och som krydda p det hela har den hypeats i mngder av nmnda vn.
Citera
hbo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in