2010-11-01, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snabelgiganten
Intressant fenomen det här med oskulder som dyker upp här titt som tätt, dom flesta är noga med att påpeka att just det är inget problem men just att hitta kvinnor verkar vara livsviktigt. Är det nån sorts försvarsmekanism för alla som ännu inte fått mutta? Dom intalar sig själva att det är inget att ha.

Skulle vara spännande att se hur en sån här person ser ut. Så kanske man kan lösa mysteriet. Antar att du inte är nåt svullo? Eftersom du själv beklagar dig över tjejer med lite mage. Annars brukar det alltid hjälpa att hålla sig i form.

Kvinnans hjärna är ett mysterium som aldrig någon kommer förstå sig på. Jag har sett tjejer som dras som magneter till dom fulaste jävlarna på denna planet, så jag tror inte utseendet har så stor betydelse som många tror.

Annars kan jag rekommendera detta, skaffa dig ett rykte som en skurk, gå och sänk grannen, sprid ut rykten om att du är dömd för dråp tidigare osv, då kommer det vattnas i trosorna på många.

Det sista är så sjukt sant, jag har gort massa dumheter och det brukar tjejer gillar, kan inte respektera dom för det dock då jag skäms över dom sakerna Fattar verkligen inte detta asså
Citera
2010-11-01, 12:05
Medlem
p0nis avatar
TS:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0061240168
Citera
2010-11-01, 12:37
Bannlyst
Det har ju gått nära ett år sedan TS startade denna tråd. Hur har det gått? Är du fortfarande oskuld?
Citera
2010-11-01, 17:21
Medlem
Vertical-bars avatar
Förlåt mig eller tacka mig

https://www.flashback.org/t1344331
Citera
2010-11-01, 19:55
Medlem
smellslikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Ge ett exempel för TS på hur man börjar en msn-chatt rätt

typ... "Tjenare ditt jävla pissluder"

Nej men skämt åsido så är det ju valfritt men hade någon skrivit "Hej, allt väl? Kram =D" eller "Kramis" eller "gosigt" eller referat till sin mobil med ordet "nallen" så hade jag inte bara blockat dom på msn, men jag hade troligen funderat på bästa sättet att skicka en brevbomb till denna människa! Såna människor måste straffas detta är ett samhällsproblem (kanske överdrivet). Det är inte ens ok att skriva så om man är tretton och verkligen inte om man är 29år och är en vuxen människa.

Här kommer det riktiga tipset, försök inte så jävla mycket va inte så jävla på hela tiden. Kvinnor gillar inte snubbar som är helt överdrivet på, dom ser direkt att man är desperat. Skriver man "Hej, allt väl? Kram =D" det första man gör till någon man aldrig pratat med förut så är det ett alarm som går i huvudet på tjejerna vilket säger "det här är samma snubbe som hänger utanför lokala skolan i en skåp bil med tonade rutor och orden gratis godis målade på sidan av bilen". Ta det lugnt och är dom inte intresserade så är dom inte men du kommer lyckas otroligt mycket bättre genom att inte vara så på. Lite självinsikt skadar ingen heller kanske!!!!!!
Citera
2010-11-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vertical-bar
Förlåt mig eller tacka mig

https://www.flashback.org/t1344331

Tänkte på den här tråden när jag läste den, och vice versa.
Citera
2010-11-01, 21:39
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0ni
TS:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0061240168

Inte "Alla får ligga" av Fexeus?
Citera
2010-11-02, 13:47
Medlem
Dr.Bob-Kelsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym29
har inga vänner.

Citat:
Ursprungligen postat av anonym29
träning, spela piano, gitarr, sjunga, videoredigering, fotografera, paranormala, tennis, vara med kompisar, se film, musik etc.

Med risk för att vara hård, men hur går det ihop?
Citera
2010-11-02, 15:27
Medlem
KusoYarous avatar
Skärp dig för fan, är själv jävligt snygg och har inga som helst problem att få tjejer. Det jag har märkt är dock att det är svårast att plocka upp någon från krogen när man letar, nu var det ett tag sen då jag har tjej, men varje gång jag har tjej eller inte letar då kommer de små djuren fram och ska ha

Gå ut på krogen på något saggigt jävla hak då? Bor du i Sthlm borde det inte vara så svårt att hitta någon på de ställena om du ser så jävla bra ut, men var inte så jävla angelägen, det är iaf mitt tips. Ska du bara knulla behöver du väl inte bry dig så mycket om åldern, de kollar väl leg på krogen och det borde väl räcka?

Tycker dock att mitt liv blev jävligt mer komplicerat efter att jag knullade (dock 16 år innan dig ) du kan vara glad att du har kunnat fokusera på andra viktigare? saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in