Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Nu blir jag ännu mera förvirrad än vanligt. Kan du beskriva kopplingen mellan "Holmenmordet" och GL & Co? Och jag har fortfarande inte förstått skillnaden mellan "gamla" och "nya" Testa
Det finns ingen känd koppling, annat än att Utredaren påstår att GL har lagt sig i utredningen av Holmenmordet. Det märkliga är att Utredaren visste detta, trots att han inte visste något om själva mordet, eller ens kunde ge en länk till det.
Inte förrän jag postade länken till Holmenmordet slog Utredaren fast att det var det mordet han menade. (Infon var en googling bort). Då tror man att man till slut ska få lite info från Utredaren om detta mord, men det visar sig att han själv börjar ställa frågor som visar att han inte har någon som helst kunskap om det. Men att GL var inblandad - det visste han däremot med bestämdhet!
När info om mordet så kommer, är det Testa som har plockat fram den. I infon finns något som Utredaren inte gillar, varpå han anklagar Testa för att fantisera.
Så: det finns idag inget som visar att GL varit inblandad i utredningen av Holmenmordet, annat är att Utredaren påstår det.
Det finns inte någon gammal eller ny Testa heller, enda skillnaden är att Testa på senare tid blivit mer resultatinriktad och mindre benägen för långsökta teorier. No offense Testa, om jag har fel tar jag tillbaka det genast