Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-28, 21:34
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det är alltid skönt när man har nåt att klaga på vid en förlust, det underlättare lite.
Nu kan man intala sig själv att vi plockat poäng om Kuben vågat följa regelboken.
Jag förstår mig inte på elitseriedomarna, det känns som i stort sett varje match är det nån klockren grej dom ska missa, man undrar varför. Är dom för fega eller vad handlar det om egentligen.

Problemet är att dom även i ES ska ha "nolltolerans". Givetvis kan inte en ensam domare
ha den kollen vilket medför att han missar och sedan kompenserar. Det är jävligt tråkigt
att det ska vara så och givetvis måste ligan och förbundet införa 4-domarsystemet.

Det är för mycket fel helt enkelt och bedömningarna sviktar hela tiden.
2010-01-28, 21:43
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Hinner ju glädjas i nästan två dagar

Tydligen så var han inte speciellt nöjd över det. Tydligen så blev spelarna ängsliga, hur fan det nu gick till? Men jag vill inte ha honom kvar nästa säsong heller. Coachar lag under match så förbannat obegåvat så att man blir tokig.

Särkijärvi bör gå om han inte ser till att vinna Elitserieguld - en tråkig snutgubbe som knappast gör mer än random fan skulle kunna göra.
2010-01-28, 21:58
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainKangaroo
kul att hinote får göra mål, supertrevlig kille som jobbar hårt och inte gör så mycket poäng!!

Han gjorde även 1+1 förra matchen.
2010-01-28, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Han gjorde även 1+1 förra matchen.

Han är väl den som påverkats allra mest att Foppas comeback
2010-01-28, 22:01
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Kanonmatch av Modo ikväll. Det mesta fungerade som det skulle.

Ja det var fantastiskt att se! Även om vi faktiskt fick ett par billiga utvisningar med oss.
2010-01-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Hinner ju glädjas i nästan två dagar

Tydligen så var han inte speciellt nöjd över det. Tydligen så blev spelarna ängsliga, hur fan det nu gick till? Men jag vill inte ha honom kvar nästa säsong heller. Coachar lag under match så förbannat obegåvat så att man blir tokig.

det finns matcher där man kan backa hem. Dock inte den här matchen där man genom en offensiv får bjudning efter bjudning. Otur att skador sätter spår men jag ser förlusten som en stor miss av säcken.
2010-01-28, 22:31
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Bentackling av Williamsson.

Den var faktiskt jävligt ful, stackars hägga fick utstå en dle ikväll, bentackling och tackling i ryggen.
2010-01-28, 22:39
Medlem
nickeh84s avatar
Jisses vilken viktig match nu på lördag.. KOM IGEN MODO!
2010-01-28, 23:34
Medlem
SPACEACEs avatar
va härligt att brynäs trummar på dixon, soumervori (stavning?) å kahnberg e ju ruggiga framåt... å så har vi ju såklart super-markström i kassen ska bli spännande på lördag mot fbk
2010-01-29, 00:25
Medlem
SweTechs avatar
Tack för idag, slut för idag.
//Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här