Björn Ulvaeus
Agnetha Fältskog
Benny Andersson
Carola
Lars Winnerbäck, han e ju ändå en go gubbe
Marie Fredriksson
Per Gessle, han kan man ju knappast klaga på, riktig kung i min mening
Tove Lo
Håkan Hellström tycker väl de flesta om anser jag, men han har ju också sina baksidor
Tomas Ledin
Greta Garbo är ju faktiskt en ikon
Fredrik Backman är ju inte direkt hatad, många bra böcker genom åren
Peter Stormare är ju också en mer nutida ikon
Nina Persson är ju knappast hatad utan bara lite utdaterad
Bengt Ekerot var ju en tiktigt bra skådespelare och regissör
Bill Skarsgård kanske inte är en person verkligen ALLA gillar men ändå
Hasse Alfredson är ju garanterat en ikon som förtjänar en plats på denna lista
Anita Ekberg är likaså en riktigt bra skådespelerska
Lill-Babs borde få en plats likså, finns väl ingen som inte gillar henne liksom
Max von Sydow
Ola Salo är han likaså en rikgt bra sångare som väldigt få ogillar enligt mig. Han instats i The Ark var ju otrolig
Helena Bergström borde såklart vara med på denna lista
Jens Lapidus är ju kanske inte lika känd, men har läst några böcekr från honom och han förtjänar faktiskt en plats här
Mikael Persbrandt är ju en vattendelare men han har något extra och till viss del satt Sverige på kartan inom filmindustrin
Kjell Bergqvist är också en riktigt go man som få har något emot, inte jag i alla fall
Samma sak gäller också Lena Endre som gjort en otrolig karriär som få ogillar
Peter Jöback är också en sådan som väldigt få ogillar enligt min mening
Eva Dahlgren kan man ju sitta och skirva sidor om men hon har ju en otrolig aura och talang
Tomas Alfredson Samma sak gäller ju såklart honom, väldigt engagerad och talangfull människa
Björn Skifs är ju väldigt svår att ogilla med sin otroliga musik han gett os genom tiderna
Samma sak med Tommy Körberg som har en otrolig röst
Eva Röse är ju också en sådan person man har svårt att ogilla, speciellt hennes personlighet.
Eva Green hade ju också en otrolig karriär i filmbranschen även fast hon var delvis fransk
Niklas Strömstedt har man ju svårt att ogilla
Jonas Gardell är ju en svpr person som kanske inte precis alla gillar men jag tycker han förtjänar en plats på denna lista
Det har du helt rätt i, hon är ju fantastisk
Jag tycker också Babben är fantastisk
Får barn med en kvinna som sedan är lesbisk och dumpar honom för en annan kvinna? Mesigast i Svensk historia.
Oskar Linnros är ju faktiskt också en härlig man som gjort otroligt många bra låtar
Visst är det så, men jag fokuserade på hans låtar mest. Dock har du ju en poäng där faktiskt
AHAHAHAHAH, så kan man också se på saken ahhahaha
Agnetha Fältskog
Benny Andersson
Carola
Lars Winnerbäck, han e ju ändå en go gubbe
Marie Fredriksson
Per Gessle, han kan man ju knappast klaga på, riktig kung i min mening
Tove Lo
Håkan Hellström tycker väl de flesta om anser jag, men han har ju också sina baksidor
Tomas Ledin
Greta Garbo är ju faktiskt en ikon
Fredrik Backman är ju inte direkt hatad, många bra böcker genom åren
Peter Stormare är ju också en mer nutida ikon
Nina Persson är ju knappast hatad utan bara lite utdaterad
Bengt Ekerot var ju en tiktigt bra skådespelare och regissör
Bill Skarsgård kanske inte är en person verkligen ALLA gillar men ändå
Hasse Alfredson är ju garanterat en ikon som förtjänar en plats på denna lista
Anita Ekberg är likaså en riktigt bra skådespelerska
Lill-Babs borde få en plats likså, finns väl ingen som inte gillar henne liksom
Max von Sydow
Ola Salo är han likaså en rikgt bra sångare som väldigt få ogillar enligt mig. Han instats i The Ark var ju otrolig
Helena Bergström borde såklart vara med på denna lista
Jens Lapidus är ju kanske inte lika känd, men har läst några böcekr från honom och han förtjänar faktiskt en plats här
Mikael Persbrandt är ju en vattendelare men han har något extra och till viss del satt Sverige på kartan inom filmindustrin
Kjell Bergqvist är också en riktigt go man som få har något emot, inte jag i alla fall
Samma sak gäller också Lena Endre som gjort en otrolig karriär som få ogillar
Peter Jöback är också en sådan som väldigt få ogillar enligt min mening
Eva Dahlgren kan man ju sitta och skirva sidor om men hon har ju en otrolig aura och talang
Tomas Alfredson Samma sak gäller ju såklart honom, väldigt engagerad och talangfull människa
Björn Skifs är ju väldigt svår att ogilla med sin otroliga musik han gett os genom tiderna
Samma sak med Tommy Körberg som har en otrolig röst
Eva Röse är ju också en sådan person man har svårt att ogilla, speciellt hennes personlighet.
Eva Green hade ju också en otrolig karriär i filmbranschen även fast hon var delvis fransk
Niklas Strömstedt har man ju svårt att ogilla
Jonas Gardell är ju en svpr person som kanske inte precis alla gillar men jag tycker han förtjänar en plats på denna lista
Det har du helt rätt i, hon är ju fantastisk
Jag tycker också Babben är fantastisk
Får barn med en kvinna som sedan är lesbisk och dumpar honom för en annan kvinna? Mesigast i Svensk historia.
Oskar Linnros är ju faktiskt också en härlig man som gjort otroligt många bra låtar
Citat:
Visst är det så, men jag fokuserade på hans låtar mest. Dock har du ju en poäng där faktiskt
Citat:
AHAHAHAHAH, så kan man också se på saken ahhahaha
Senast redigerad av Ruskigbuss 2024-06-18 kl. 20:25.
Senast redigerad av Ruskigbuss 2024-06-18 kl. 20:25.