Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-14, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fassl
Sicken fart in i sargen Amerikanskan hade!

Varfr lallar USA runt med pucken s jvla mycket? Skjut fr fan.

Blir ltt s nr man mter ett b-gng, har s lng tid p sig att gra ngot, samt mnga passningsmjligheter. Samtidigt vill man gra lite snygga finter, s det blir ltt en passning/dragning fr mycket.
2010-02-14, 22:19
Medlem
fags avatar
36-3 i skott...
2010-02-14, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fag
36-3 i skott...

Denna match kan g hur som helst
2010-02-14, 22:20
Medlem
fags avatar
Fan att det inte blev straff... Eller ml.

Starkt jobbat av kinesen!

Fan hller hon p med bakom mlet... 3 kineser och en amerikan. Amerikanen fick tag i pucken.
2010-02-14, 22:21
Medlem
Hoya84s avatar
Kineserna spelar nd ganska bra tycker jag. Dock r Usa uppenbarligen sjukligt mycket bttre. r lite som att lta Vllingbys pojklag spela mot Tre kronor. Hur som r Kinas mlvakt riktigt bra. Men jag ser fram emot Ryssland - Finland senare inatt. Ska bli kul.

Edit: Straff p den fr i helvete!
2010-02-14, 22:23
Medlem
Snsparvs avatar
Skulle varit en solklar straff t Kina. Men domaren var vl frn.. Storbritannien..?
2010-02-14, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoya84
Straff p den fr i helvete!

Hller med Wikegrd, vad blir det fr skott om man fr ett rapp ver armen precis nr man ska skjuta? Var likadant i JVM nr Sverige mtte USA, var lagkapten Johansson (som f. fick matchstraff pga fjollregler) om inte minnet sviker mig som fick ett slag p benet i skottgonblicket. Resulterade enbart i utvisning.

Fjollregel!

Citat:
Ursprungligen postat av Snösparv
Skulle varit en solklar straff t Kina. Men domaren var vl frn.. Storbritannien..?

Ledsen, enligt regelboken r det tyvrr inte straff :/

EDIT: VILKET ML!
2010-02-14, 22:26
Medlem
Fassls avatar
Fint ml av katten dr
2010-02-14, 22:27
Medlem
Hoya84s avatar
Verkar iaf inte bli samma slakt som det blev mellan Kanada och Slovakien igr. Kina var frvnansvrt bra om ni frgar mig. Att dom blir utskpade beror nog inte s mycket p att dom r dliga, bara att dom spelar i en helt annan division s att sga. Kul att publiken r med ocks.

Edit: Kan ngon frklara varfr damer mste ha helt visir? Fr jag har ftt fr mig att reglerna sger s. Fr vrigt r det illa att tacklingar inte r tilltet.
Senast redigerad av Hoya84 2010-02-14 kl. 22:30.
2010-02-14, 22:28
Medlem
Snsparvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zht
Hller med Wikegrd, vad blir det fr skott om man fr ett rapp ver armen precis nr man ska skjuta? Var likadant i JVM nr Sverige mtte USA, var lagkapten Johansson (som f. fick matchstraff pga fjollregler) om inte minnet sviker mig som fick ett slag p benet i skottgonblicket. Resulterade enbart i utvisning.

Fjollregel!

Ledsen, enligt regelboken r det tyvrr inte straff :/

EDIT: VILKET ML!

ok :/

Fantastiskt ml! 8-0.
2010-02-14, 22:29
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zht
Hahah, r det du som intervjuas eller hahah, sa exakt samma sak.
2010-02-14, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoya84
Verkar iaf inte bli samma slakt som det blev mellan Kanada och Slovakien igr. Kina var frvnansvrt bra om ni frgar mig. Att dom blir utskpade beror nog inte s mycket p att dom r dliga, bara att dom spelar i en helt annan division s att sga. Kul att publiken r med ocks

ven om det var en frjvla slakt igr, s str Slovakien faktiskt fr strsta verkrningen i historien :P

http://sports.yahoo.com/nhl/blog/puc...urn=nhl,107581

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle3283671.ab

"Bulgariens mlvakt Liubomira Shosheva hade en minst sagt tung afton. Och 18.35 in p tredje perioden, vid stllning 790 till Slovakien, fick hon nog."

Citat:
Ursprungligen postat av fag
Hahah, r det du som intervjuas eller hahah, sa exakt samma sak.

Renberg och jag r goda vnner, han visste inte riktigt vad han skulle sga s han ringde mig fr lite peppning/taktiksnack.

MHPILF (mother hockey player i liked to fuck) intervjuas atm
Senast redigerad av zht 2010-02-14 kl. 22:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in