• 2
  • 3
2010-06-12, 19:41
Medlem
Fat Princess vart sina pengar?
2010-06-12, 20:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikati
Fat Princess vart sina pengar?
Nej. Crash Commando var däremot värt pengarna fram till att de förstörde snipervapnet. Fat Princess är som en trögare och mer nybörjarvänlig version av Crash Commando.
2010-06-13, 09:41
Medlem
DenGodeDoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Nej. Crash Commando var däremot värt pengarna fram till att de förstörde snipervapnet. Fat Princess är som en trögare och mer nybörjarvänlig version av Crash Commando.
Du är ju helt besatt av CC, ändå ser jag dig aldrig online längre.
2010-06-13, 13:06
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGodeDoktorn
Du är ju helt besatt av CC, ändå ser jag dig aldrig online längre.
Kan ju bero på att EPOS totalt förstörde spelet. Palla spela Fat Princess i militärmiljö liksom. Crash Commando var ju det överlägset bästa PSN-spelet fram tills att EPOS kukade ur med snipern. Nu är det ju nästan ingen som spelar CC längre, det är inte bara jag som lagt ner skiten.
2010-09-27, 17:16
Bannlyst
Jag har 155 kr. Jag vill ha ett spel. Det får inte vara PS One, från dem har jag redan köpt allt som värt att ha.

Vad rekommenderar FB? Gillar action, äventyr, shooters etc.

Har Stardust, Mega Man 9 och 10.
2011-03-10, 10:14
Medlem
Syltlökens avatar
Bumpar den här tråden lite. Har det kommit några bra spel på psn som man missat? Spelade Lara Croft Guardian of Light och det var ju sjukt kul. Torchlight, finns det på psn?
2011-10-27, 20:04
Medlem
braid, limbo och trine! tre tänkespel som är grymma! FETT VÄRT!!
2012-05-10, 20:58
Medlem
Fhoobs avatar
Nu blir det en liten bump av tråden, men bättre än att starta en helt ny då det redan finns en tillgänglig. Nu till min fråga:

Säljs inte Flow och Flower fortfarande på PSN eller är jag helt blind? Lirade Journey för ett tag sedan och blev riktigt sugen på mer från thatgamecompany då jag missat deras tidigare spel helt.
2014-11-05, 14:16
Medlem
Vilgotaans avatar
Battlefield 1943, Modern Combat Domination och PAC-MAN Championship Edition DX är också ganska kul
2014-11-05, 14:26
Moderator
^Eazs avatar
(FB) Stora och enda tråden för spelrekommendationer duger gott. Bra bump dock.
Hänglås
/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in