Jagr var utan tvekan bst i det tjeckiska laget, s jvla kul att se en legend lira s jvla bra vid en s "hg" lder. : D Frresten var det Jrgen Jnsson jag sg bakom Marie ngra gnger? Ingen r s ful som Jnsson s det mste varit honom.
Nu r det bara att ladda upp infr nsta!
Jagr var utan tvekan bst i det tjeckiska laget, s jvla kul att se en legend lira s jvla bra vid en s "hg" lder. : D Frresten var det Jrgen Jnsson jag sg bakom Marie ngra gnger? Ingen r s ful som Jnsson s det mste varit honom.
Nu r det bara att ladda upp infr nsta!
Jrgen Jnsson var med p radiosporten idag och hade nyss kommit till OS, s det var nog han du sg.
Bara jag som str mig p att dom hyllar Jagr fr att han fr en propp? Hade det varit en annan spelare hade det vart "riktigt klantigt, han sg honom komma och istllet fr att dumpa s tar han tacklingen som resulterar i en spelvndning som avgr matchen", men nr Jagr gr det s r det "Otroligt starkt att stlla sig s fort och spela vid s hg lder. Kul att han frsker vara kreativ".
Jag tycker att det var en vldigt jmn match, Ryssland var dock lite bttre och vann vlfrtjnt. Jag tror att bde dessa lag blir giftiga i slutspelet. Bde tv kommer t.ex. troligen att spela ut Sverige
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!