Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-21, 23:40
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
Jagr var utan tvekan bst i det tjeckiska laget, s jvla kul att se en legend lira s jvla bra vid en s "hg" lder. : D Frresten var det Jrgen Jnsson jag sg bakom Marie ngra gnger? Ingen r s ful som Jnsson s det mste varit honom.
Nu r det bara att ladda upp infr nsta!

Han r p plats, s det kan ha varit honom.
2010-02-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
Jagr var utan tvekan bst i det tjeckiska laget, s jvla kul att se en legend lira s jvla bra vid en s "hg" lder. : D Frresten var det Jrgen Jnsson jag sg bakom Marie ngra gnger? Ingen r s ful som Jnsson s det mste varit honom.
Nu r det bara att ladda upp infr nsta!

Jrgen Jnsson var med p radiosporten idag och hade nyss kommit till OS, s det var nog han du sg.
2010-02-21, 23:43
Bannlyst
Bara jag som str mig p att dom hyllar Jagr fr att han fr en propp? Hade det varit en annan spelare hade det vart "riktigt klantigt, han sg honom komma och istllet fr att dumpa s tar han tacklingen som resulterar i en spelvndning som avgr matchen", men nr Jagr gr det s r det "Otroligt starkt att stlla sig s fort och spela vid s hg lder. Kul att han frsker vara kreativ".
2010-02-22, 00:19
Medlem
gykalos avatar
Ryssarna gjorde nog sin bsta match hittils i turneringen.
2010-02-22, 00:24
Medlem
Ovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gykalo
Ryssarna gjorde nog sin bsta match hittils i turneringen.
Instmmer! Ryssarna ser riktigt vassa ut!
Ser fram emot Sverige - Finland om ett par timmar. Hoppas man orkar ta sig upp
2010-02-22, 00:58
Medlem
Funkydudes avatar
Jag tycker att det var en vldigt jmn match, Ryssland var dock lite bttre och vann vlfrtjnt. Jag tror att bde dessa lag blir giftiga i slutspelet. Bde tv kommer t.ex. troligen att spela ut Sverige

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in