Tjena, jag har rkat frstra skivan till Bordelands PC och undrar om detta gr att lsa? Kan jag ladda ner spelet ngonstans och mata in min nyckel? r det helt krt?
Det r olagligt att ladda ner spelet du vet... Har gjort det sjlv. Jag crackade dessutom den, s jag anvnder inte serial. Hittar du lnken till nerladdningen s r cracket oftast inkluderad.
Om du vill ha hjlp med att hitta lnken... Use your best friend Google.
Det r olagligt att ladda ner spelet du vet... Har gjort det sjlv. Jag crackade dessutom den, s jag anvnder inte serial. Hittar du lnken till nerladdningen s r cracket oftast inkluderad.
Om du vill ha hjlp med att hitta lnken... Use your best friend Google.
Jag har inga problem med att hitta en olaglig och crackad version Jag vill dock ha en laglig eftersom jag spelar det p ntet. Jag fr vl kolla upp om man kan f en ny skiva p ngot vis. Om man finner en orrd Iso kanske det borde funka?
Jag har inga problem med att hitta en olaglig och crackad version Jag vill dock ha en laglig eftersom jag spelar det p ntet. Jag fr vl kolla upp om man kan f en ny skiva p ngot vis. Om man finner en orrd Iso kanske det borde funka?
Testa om du kan anvnda nyckeln p Steam. D slipper du ju bry dig om att leta "crackade" versioner.
Uh.. denna fungerar med ntet ven om den r crackad. Fr mig fungerar multiplayer.
Varfr? Det enda du hade behvt gra var att ladda ner spelet och anvnda din egen nyckel. Har du nyckel r det inte olagligt - du ger ju spelet.
De crackade spelen kommer aldrig till en inmatning av serial under installation hehe. Men jag kr crackad nu iaf. Det funkar ver ntet tydligen. Lirade nyss med en polare i ngra timmar. Har avbestllt spelet frn spelbutiken.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!