2010-02-24, 13:30
Medlem
FL10s avatar
Tjena, jag har rkat frstra skivan till Bordelands PC och undrar om detta gr att lsa? Kan jag ladda ner spelet ngonstans och mata in min nyckel? r det helt krt?

Tack.
Citera
2010-02-24, 13:33
Medlem
Micke67s avatar
Kolla i manualen dr brukar det st en adress till tillverkaren, dit man kan skicka spelet, och f ett nytt, om dom har kvar spelet i lagret.
Citera
2010-02-24, 13:40
Medlem
Det r olagligt att ladda ner spelet du vet... Har gjort det sjlv. Jag crackade dessutom den, s jag anvnder inte serial. Hittar du lnken till nerladdningen s r cracket oftast inkluderad.

Om du vill ha hjlp med att hitta lnken... Use your best friend Google.
Citera
2010-02-24, 13:56
Medlem
FL10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempting
Det r olagligt att ladda ner spelet du vet... Har gjort det sjlv. Jag crackade dessutom den, s jag anvnder inte serial. Hittar du lnken till nerladdningen s r cracket oftast inkluderad.

Om du vill ha hjlp med att hitta lnken... Use your best friend Google.

Jag har inga problem med att hitta en olaglig och crackad version Jag vill dock ha en laglig eftersom jag spelar det p ntet. Jag fr vl kolla upp om man kan f en ny skiva p ngot vis. Om man finner en orrd Iso kanske det borde funka?
Citera
2010-02-24, 14:09
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FL10
Jag har inga problem med att hitta en olaglig och crackad version Jag vill dock ha en laglig eftersom jag spelar det p ntet. Jag fr vl kolla upp om man kan f en ny skiva p ngot vis. Om man finner en orrd Iso kanske det borde funka?

Testa om du kan anvnda nyckeln p Steam. D slipper du ju bry dig om att leta "crackade" versioner.
Citera
2010-02-24, 14:37
Medlem
FL10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Testa om du kan anvnda nyckeln p Steam. D slipper du ju bry dig om att leta "crackade" versioner.

Det funkar inte tyvrr :/ var det frsta jag frskte med. Str att nyckeln inte r giltig via steam.
Citera
2010-02-24, 14:49
Medlem
Veeoons avatar
Hur frstrd r skivan? Finns ju annars slipning att lmna in spel p.
Citera
2010-02-24, 15:25
Medlem
FL10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Hur frstrd r skivan? Finns ju annars slipning att lmna in spel p.

Smbitar s p den fronten r det krt.
Citera
2010-02-24, 15:33
Medlem
FL10s avatar
Helvete vad jobbigt det ska vara d! Bestmde mig fr att kpa en ny kopia frn spelbutiken fr ca 300. Installera med skivan och slja skiten sen.

Tack fr hjlpen gott folk.
Citera
2010-02-24, 18:01
Medlem
Citat:

Uh.. denna fungerar med ntet ven om den r crackad. Fr mig fungerar multiplayer.
Citera
2010-02-24, 18:06
Medlem
Danny Gomezs avatar
Citat:
Helvete vad jobbigt det ska vara d! Bestmde mig fr att kpa en ny kopia frn spelbutiken fr ca 300. Installera med skivan och slja skiten sen.

Tack fr hjlpen gott folk.

Varfr? Det enda du hade behvt gra var att ladda ner spelet och anvnda din egen nyckel. Har du nyckel r det inte olagligt - du ger ju spelet.
Citera
2010-02-24, 19:26
Medlem
FL10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Gomez
Varfr? Det enda du hade behvt gra var att ladda ner spelet och anvnda din egen nyckel. Har du nyckel r det inte olagligt - du ger ju spelet.

De crackade spelen kommer aldrig till en inmatning av serial under installation hehe. Men jag kr crackad nu iaf. Det funkar ver ntet tydligen. Lirade nyss med en polare i ngra timmar. Har avbestllt spelet frn spelbutiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in