2010-02-25, 10:25
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodomyAndLust
De f som redan har gtt ut med oddsen ligger p 1.35

Lter bra. Alltid lite jobbigt att ligga ute med 15k. Men skrare spik i kistan fr man leta efter. 5000 kronor rikare efter semin. Alltid ngot.
2010-02-25, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Nej ni hade er peak frra OS, d var Finland
andra sidan riktigt bra. synd bara att ni mtte
er verman i finalen...
det var hr jag skulle skriva.. finland styrde den matchen..
one shot one kille.. one chans..... var s lika..!!!
2010-02-25, 10:29
Medlem
lste nyss att alla som spelade fr att sverige skulle f guld fr tillbaka pengarna.... shiiit snacka om en nation i sorg... alla hjlper alla!!
2010-02-25, 10:29
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
va fan... det r allas fel.. ni dr hemma att ni inte tog arslet ur vagnen nr ni var yngre frskte bli bra hockeyspelare.. ni verka juh kunna det hra

Haha, vilken jvla kommentar

Elakt att spda salt i sren
2010-02-25, 10:35
Medlem
FridgePacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
lste nyss att alla som spelade fr att sverige skulle f guld fr tillbaka pengarna.... shiiit snacka om en nation i sorg... alla hjlper alla!!
Det r illa nu.. inte nog med att vran Fotbolls VM-biljett r riven...

Finns inte ord. Det hr r bara en gng, aldrig, aldrig mer...Jagr..Forsberg, Fedorov, Lidstrm....Alfredsson? I Vancouver... 2010..
2010-02-25, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Du vi har ju ett VM i Tyskland med BG som trnare kvar! Nejnejnej!

Nej fyfan, det hade jag glmt bort helt. Orkar inte med honom..

Fuck BG, fuck Pr Mrts. Det vi behver r en kanadensisk trnare med lite jvlar anamma.
2010-02-25, 10:42
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcelinho
Nej fyfan, det hade jag glmt bort helt. Orkar inte med honom..

Fuck BG, fuck Pr Mrts. Det vi behver r en kanadensisk trnare med lite jvlar anamma.

Du tror inte att vi behver spelare med jvlar anamma ocks? Patetiskt gnll att frska ge skulden till BG.
2010-02-25, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Du tror inte att vi behver spelare med jvlar anamma ocks? Patetiskt gnll att frska ge skulden till BG.

Ehm, patetiskt gnll? Har du fljt turneringen och hans coachande? Killen har ju inte haft ett rtt under hela OS, inte ens uttagningen lyckades han med.
2010-02-25, 10:51
Medlem
Eitzels avatar
Jaha, d har man samlat tankarna efter en stunds morgonsmn. Var det detta man offrade en semesterdag fr att sitta uppe p natten och titta p? Ryssarna frnedrade av Kanada, Finnarna vidare och sen till rga p allt klarar Tre Kronor inte av Slovakerna som har typ 10 anfall p hela matchen, suck!

Jag tnker inte lgga skuld p ngon av spelarna, de gjorde frmodligen allt de kunde efter frutsttningarna de gavs. Dremot de frutsttningarna kan man snacka om och dr ska fan skuld lggas. Bengt-ke Gustafsson, ditt gamla centergeni! Hur resonerade du egentligen? Jag menar, har man 2 av de 3 bsta centrarna i NHL:s pongliga, dessutom en kopia av den ene att tillg och sedan en Alfredsson i toppform ser man vl fr fan till att anvnda dem!

Det hr jvla rullandet p fyra kedjor r ett frbannat skmt! Vad i h-e gr Weinhandl, som inte ens skulle varit uttagen, inne p isen med fyra och en halv minut kvar av matchen? Forsbergs frsta byte med Sedinarna borde visat Bengt-ke vilken jvla klass det r p en halvskadad och halvgammal Forsberg jmfrt med lttviktarn Weinhandl. Nej, redan vid 0-1 skulle han gtt ner p tre kedjor och ltit spelarna f de roller de har i sina klubblag. Det r ju fan att de aldrig kan ta ut en riktig fjrdekedja som anvnds enbart som avlastning. Jag bvar vid tanken p hur det hade sett ut med pilsnabbe Holmstrm istllet fr Franzn som det ursprungligen var tnkt.

Nej, underknt till Bengt-ke, inga underknda till spelarna (med hnvisning till tidigare frklaring) men dremot vl godknt till 19-11-91. verbetyg ven till 93 (med tanke p frberedelserna) och 21 (ven hr med tanke p frberedelserna) dr den sistnmnde hade varit hur bra som helst i en semifinal om de andra sett till att vi kommit dit.

MVG till 2 och 3.
2010-02-25, 10:52
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcelinho
Ehm, patetiskt gnll? Har du fljt turneringen och hans coachande? Killen har ju inte haft ett rtt under hela OS, inte ens uttagningen lyckades han med.

Viss kritik frtjnar han nog, men att Sverige frlorar mot Slovakien beror enligt mig p andra saker n att BG r en kass frbundskapten.
2010-02-25, 10:59
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Jmfrt kanadensarna s r amerikanerna nstan blygsamma...

(Iallafall nr det gller hockey...)
jo, mjligt, men resten av alla saker som gr att gra, ta, skapa eller frstra s r amerikanerna vrre.
2010-02-25, 11:01
Medlem
WangHaos avatar
Hur i helsike kan Phlsson och Weinhandl f lira i en kvartsfinal nr vi ligger under.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in