2004-03-05, 22:21
Medlem
Blizzs avatar
Hittade republic rtt sent...
Har problem att det kraschar hela tiden plus att det laggar som fan...
Nn som har nt tips?

Citera
2004-03-06, 01:55
Medlem
Draugs Hargs avatar
det enda jag kan rda dig till r att det r knepigt som fan. Dlig tutorial ocks. Har det sjlv, men fattar inte ett jota. Det r inte ltt p ngra stt och vis :\ Om du har bra tlamod och bra inlrningsfrmga s r det ett rtt roligt spel skulle jag tro.

Att det laggar kan ju faktiskt bero p grafikkortet/upplsningen. Om det kraschar s prova med en annan crack.
Citera
2004-03-06, 11:02
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draugs Harg
det enda jag kan rda dig till r att det r knepigt som fan. Dlig tutorial ocks. Har det sjlv, men fattar inte ett jota. Det r inte ltt p ngra stt och vis :\ Om du har bra tlamod och bra inlrningsfrmga s r det ett rtt roligt spel skulle jag tro.

Att det laggar kan ju faktiskt bero p grafikkortet/upplsningen. Om det kraschar s prova med en annan crack.

Lr dig spelet s blir du garanterat njd. Det pminer lite om Gangsters-spelen.
Citera
2004-03-06, 11:21
Medlem
Draugs Hargs avatar
Citat:
Lr dig spelet s blir du garanterat njd. Det pminer lite om Gangsters-spelen.

h.

Jag frsker lra mig, men det r svrt. r sjlv inte snabblrd p en flck. Men det ska nog g

Det vore bra om ngon kunde skriva en bra tutorial fr oss som inte har kommit in i det :\ Det r riktigt jobbigt nr man inte vet hur allt gr till, tycker jag iaf... Ne, nu gr vi ett nytt frsk!
Citera
2004-03-08, 14:06
Medlem
Blizzs avatar
ok..
Fr "blue-screen" ibland x...
hm.. mecka

fr ge det en chans till d!
verkar jvligt bra i teorin ju..
Citera
2014-08-25, 14:33
Medlem
Diamondgrits avatar
Vad bra detta spelet r! Jag skaffade det fr lnge sedan nr det var nytt, spelade tv dagar, sedan dess har det skrotat runt... Nu terupptog jag det hela. Hur ballt som helst, man knner sig som en mix mellan partiledare och gangster. Folk gillar oss ej i dessa kvarter... Skicka en kille som ser rlig ut fr att knacka drr eller dela ut flygblad. Nehej, det r en journalist som skriver dliga saker om oss... Skicka en annan kille som slr snder hans knn. Men man fr passa sig s att inte den diktatoriska presidenten mrker vad man hller p med, fr d skickar han ut sin "Alpha Squad" och gr en razzia mot partihgkvarteret. ststat deluxe!

Men som sagt r det inte vrldens stabilaste spel. Kraschar rtt mycket. Man fr inte igng det alls om man inte kr kompatibilitetslge (Windows XP SP3 funkar). Och 1024x768 ser inte alltfr bra ut p en 1920x1080-skrm. Sen rent spelmssigt saknar man lite att man inte kan stta partiets politik.

S, jag har en frga: finns det ngon mer modern variant? Jag har kollat lite p Democracy 3, men det verkar bara vara abstrakt politik; Republic handlar mer om att verkligen bygga upp sin organisation frn grunden, med de inblandade mnniskorna verkligen med.
Citera
2014-08-25, 14:50
Medlem
soulreapers avatar
Spelrelaterat --> Spel: allmnt
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem