2010-03-01, 15:23
Medlem
SniperJackals avatar
Om jag skapar en ny användare (UK) för att komma åt deras ps store för att ladda ner en DLC
kan man radera den användaren efter att man har laddat ner och installerat klart DLCn och spela som vanligt på sin vanliga användare?

Eller försvinner DLCn om jag tar bort UK usern?

hoppas ni fattar annars får jag försöka förklara lite bättre.
Citera
2010-03-01, 15:36
Medlem
teowinds avatar
Allt du köper på PS Store är väl knutet till just den användaren du köper det på. Du kommer alltså inte åt det på en annan, som jag har förstått det.
Citera
2010-03-01, 15:38
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Allt du köper på PS Store är väl knutet till just den användaren du köper det på. Du kommer alltså inte åt det på en annan, som jag har förstått det.

Nej, inte om man har två konton på samma PS3a, det du laddar ner kan du komma åt från alla konton på PS3an. Jag tror att du måste ha kvar användaren, det är så när man delar spel iallafall.
Citera
2010-03-01, 15:39
Medlem
SniperJackals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind

i vanliga fall skulle jag fattat det direkt.efter som man tappar alla psn spel man laddat ner, trophies, sparningar etc.

men jag tänkte DLC installeras väl på själva spelet? eller har jag helt fel nu?

tänkte om man installerar DLCn med UK användaren ifall den är kvar i spelet när jag lirar med min vanliga användare och kan ta bort UK användaren.

Känns så jävla drygt att ha en extra användare BARA för att komma åt 2 extra multiplayerbanor..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in