2010-03-03, 17:38
Medlem
Hej alla!

Jag undrar om det finns något intresse av er som spelar counter-strike här på flashback om det finns nåt intresse av att skapa t.ex. en playpark cup?

I såna fall;
  1. XvX?
  2. Regler?
  3. Nån som kan vara admin?
  4. eac?
Och nej, Counter-Strike & Steam | Support- och infofrågor passar inte då det endast berör just support- och infofrågor.
Citera
2010-03-03, 17:49
Medlem
L3V3RM1NDR0Ms avatar
Det hade varit skoj, om man kunde spela med sina polare hemifrån?
eller menar du endast att alla måste ta sig till något ställe?
Citera
2010-03-03, 17:50
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3V3RM1NDR0M
http://playpark.eu/
Citera
2010-03-03, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3V3RM1NDR0M

Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
http://playpark.eu/

Som anooonym skriver, man skapar en cup på playpark.eu och där så bestämmer man hur många lag/gruppspel osv, sen så slumpas det vilka lag som möter vilka och så går vissa vidare och andra inte helt enkelt
Citera
2010-03-03, 18:54
Medlem
Fina Gubbens avatar
Det skulle vara intressant iom att jag skulle vinna den överlägset. Kommer ihåg för något år sedan när vi hade en "officiell" Flashback-server där flashbackarna kunde spela så var jag alltid i topp & rankad etta. Men invänta lite fler svar & se vart det leder till, jag är intresserad, absolut.
Citera
2010-03-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Det skulle vara intressant iom att jag skulle vinna den överlägset. Kommer ihåg för något år sedan när vi hade en "officiell" Flashback-server där flashbackarna kunde spela så var jag alltid i topp & rankad etta. Men invänta lite fler svar & se vart det leder till, jag är intresserad, absolut.

Härligt härligt Har du en klan öht då?
Citera
2010-03-03, 19:12
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Härligt härligt Har du en klan öht då?
Nae inte för tillfället. Är några år nu sedan jag slutade spela i klan, fast hoppar in time to time i min kusins klan om dom saknar någon. Idag spelar jag bara Counter-Strike när jag får tid. Skäms nästan lite att det var över 1 månad sedan jag spelade det sist.
Citera
2010-03-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Nae inte för tillfället. Är några år nu sedan jag slutade spela i klan, fast hoppar in time to time i min kusins klan om dom saknar någon. Idag spelar jag bara Counter-Strike när jag får tid. Skäms nästan lite att det var över 1 månad sedan jag spelade det sist.

Jag får nästan lite proffsvibbar av dig, stämmer det?
Citera
2010-03-03, 19:17
Medlem
carlss avatar
Det vore trevligt med en FB-server iaf.

Jag har lirat i 10 år och inte lessnat än, fast nu kör jag mest bara lj/kz.
Citera
2010-03-03, 20:13
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Jag får nästan lite proffsvibbar av dig, stämmer det?
Proffs är jag inte även om jag är nära vän till ett par & från och till spelar på samma nivå som dom. Nu spelar jag mest för att det är kul, inte tävlingsinriktat längre, utan bara för att hålla igång & inte tappa alltför mycket som man gör utan träning.
Citera
2010-03-04, 03:09
Medlem
Då finns det ett litet intresse i alla fall! Vi får se vad vi gör, jag ger tråden några dagar och sen bestämmer vi väl något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in