• 4
  • 5
2010-03-23, 19:55
Medlem
pherbl0ws avatar
Jonk..vad fan det nu var har jag ju inte en aning om.

Fortsätter...idag kom han(~34år) och en till synes ung tjej (~25) gåendes till busshållplatsen och sätter sig i busskuren samtidigt som jag står kvar utanför och kan se dom genom den håliga kuren. Killen såg jag ju igen direkt, hade fortfarande samma kläder på sig men hon var rätt uppklädd, inte missbrukare på utseendet iaf. Hur som helst så kollar jag rätt mycket, förmodligen så såg dom inte det och jag ser ingenting speciellt sen ba: FRÄÄÄÄS*snörvel. Jag bara, men vad i helvete? Då fräser kvinnan ut allting ur näsan och tänder en cigg. Får onda aningar om stackaren. Mannen som är med henne sätter sig brevid och hon böjer sig ned, tar ett djupt andetag och ljudet utav någon som drar en lina tar man fan inte fel på. :s Så, säg vad ni vill. Finns inte så mycket att gå på, men senare på bussen så syntes det att hon var påverkad, hon gick fram och undrade var gatan var hon skulle av på och saker, känns som att dom skulle till någon dom inte träffat tidigare och bara det känns ju fan fel.

Ville bara förtydliga lite, att det inte alltid är svårare att bedömma personen efter utseendet än vad folk faktiskt tror. Nu var det ju inte denne man, men om han umgår med folk i missbrukskretsar och med en som hon så säger det ju sig självt.
Citera
2010-04-01, 09:10
Medlem
AstorKvartss avatar
Men vaf...!? Säg att du skojar? Det är inte bara obehagligt i sättet du registrerar och intresseras av folk ute, du ska självklart också spinna dina teorier av rena djävla ickehändelser!!

Men men..alla gör vi antaganden och dömer om vi orkar, jag likaså...
Du stirrar förmodligen ogenerat ut rullstolsburna också och kanske "tycker synd om"? Samtidigt som du orkar vara nicke nyfiken över hur det går till på handikapptoan?! ...jojo..
Vad rör det dig att en femma krut bytte ägare?! Även de som inte synes vara medfarna rävar gör det, gamla och unga.
Citera
2010-04-01, 09:55
Medlem
ekwohos avatar
Fyfan du sakner ju fullständigt sunt förnuft och rent jävla folkvett. Inte fan beter man sig som dig och sitter och granskar folk och har sjuka teorier som sedan skall skrivas ut på nätet för du är så jävla nyfiken. Fan bland det värsta jag sett inne på fb
Citera
2010-04-01, 12:04
Medlem
Ownagers avatar
vem fan bryr sig
Citera
2010-11-29, 17:52
Medlem
Tror skarpt på kanel.
Om det inte vore för att du inte KAN STAVA så skulle ja tro det va du som köpte det.
TVÄRBLÅST!.
vet du varför det luktar kanel? det ÄÄÄR kanel du knarkar FUBBICK!
Citera
2010-11-29, 19:14
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patpong
Tror skarpt på kanel.
Om det inte vore för att du inte KAN STAVA så skulle ja tro det va du som köpte det.
TVÄRBLÅST!.
vet du varför det luktar kanel? det ÄÄÄR kanel du knarkar FUBBICK!

Om det inte vore så att DU BUMPAR en gammal tråd för att skriva detta så tror jag att du ÄR DUM I HUVUDET.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in