Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-31, 13:21
  #3409
Medlem
PingPongZongs avatar
Längtar så till FÖRSTA MAJ !! Då jävlar ska jag börja min 100dagars kur på dianabol.

10mg dbol per dag till en JÄVLIGT stor frukost. Breakfast of Champions.

125mg testo E varannan dag = 437 KOMMA 5 mg i veckan. Och så 10mg dbol till frukost.
BOOOOOOOOOOOOMMMMMMM !!

Konstigt det där med att det blir ett halvt mg i slutet på veckodosen testo? Men det blir det. Miniräknaren har väl inte fel?
Citera
2024-02-02, 03:34
  #3410
Medlem
Frippe36s avatar
Dianabol, resultat, biverkningar, vilka producerar den bästa?

Tja, tänkte att testa på Dianabol och undrar hur resultaten har varit för er? Hur har de sett ut före gentemot efter?, vilka biverkningar har ni fått?, hur har ni doserat för att det ska funka för er? Och vilka tillverkare är de bästa?

Tacksam för svar.
__________________
Senast redigerad av Frippe36 2024-02-02 kl. 03:43. Anledning: Felstavning
Citera
2024-02-09, 20:18
  #3411
Medlem
PingPongZongs avatar
Hittade den här videon där det snackas om dianabol. Ryan "BENCHMONSTER" Kennelly. 20mg per dag. Upp till 40mg. MAX !! Och 750mg testo i veckan. Monsterdoser på den tiden. Idag är det ingenting. Folk tror inte på eliten vad dom tar när det handlar om AAS. Skillnaden är att dom använder AAS som kosttillskott. Och äter mat. Det folk som tar stora doser oral AAS inte har någon lust att äta. Blir pulver.

https://youtu.be/kLDebIEXFfI?t=161
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2024-02-09 kl. 20:23.
Citera
2024-02-09, 20:25
  #3412
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Hittade den här videon där det snackas om dianabol. Ryan "BENCHMONSTER" Kennelly. 20mg per dag. Upp till 40mg. MAX !! Och 750mg testo i veckan. Monsterdoser på den tiden. Idag är det ingenting. Folk tror inte på eliten vad dom tar när det handlar om AAS. Skillnaden är att dom använder AAS som kosttillskott. Och äter mat. Det folk som tar stora doser oral AAS inte har någon lust att äta. Blir pulver.

https://youtu.be/kLDebIEXFfI?t=161

Första gången jag kurade (för en massa jävla år sen) så körde jag Dbol 20mg ED i 1 månad bara, inget testo eller något till (jag var ung och dum och saknade kunskap).
Men jävlar vad jag ökade.
20mg äkta Dbol räcker långt.
Citera
2024-03-06, 17:02
  #3413
Medlem
Hej har kört nu dbol från V***anten i 3 veckor (dianamed) första dagarna lågdos sen ökat till 40mg detta staplat med primo även det från garanten men visst lite i korsryggen känner jag men inte något annat alls. Ska det vara så? Eller tar det längre innan det”kickar” in? Eller har man fått sockerpiller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback