2022-09-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Skitsnack och ingenting annat
i Sthlm finns massor av ställen med väldigt attraktiva tjejer
Skitsnack? Läser man recensionstråden så är det fler som rapporterar om massörer på 40+ än yngre, sen är det även min erfarenhet både av att ha provat lite olika salonger (Göteborg) på måfå där man fått vända på klacken när tantan öppnar, eller där man helt enkelt går på fotosafari på TMG för att se bilder på de som jobbar.

Kanske beror på stad, men här så är det i alla fall massörer som är närmre klimakteriet än studenten som mestadels jobbar.
Citera
2022-09-25, 11:49
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Skitsnack? Läser man recensionstråden så är det fler som rapporterar om massörer på 40+ än yngre, sen är det även min erfarenhet både av att ha provat lite olika salonger (Göteborg) på måfå där man fått vända på klacken när tantan öppnar, eller där man helt enkelt går på fotosafari på TMG för att se bilder på de som jobbar.

Kanske beror på stad, men här så är det i alla fall massörer som är närmre klimakteriet än studenten som mestadels jobbar.

Jag pratar om Stockholm med omnejd och ingen lite fjuttstad som Götet
Citera
2022-09-26, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Skitsnack och ingenting annat
i Sthlm finns massor av ställen med väldigt attraktiva tjejer
De finns helt klart, men 40+arna är i majoritet, vilket är det AnyOnes syftar på. Du kan inte säga att det är fler 20-30-åringar på salongerna än vad det är 40+are... Inte ens i Stockholm...
Citera
2022-09-26, 12:53
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger73
De finns helt klart, men 40+arna är i majoritet, vilket är det AnyOnes syftar på. Du kan inte säga att det är fler 20-30-åringar på salongerna än vad det är 40+are... Inte ens i Stockholm...

Det sades väl inte häller?
Det finns däremot flera ställen med 25-30 åringar vackra så det räcker
Citera
2022-09-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det sades väl inte häller?
Det finns däremot flera ställen med 25-30 åringar vackra så det räcker
FindAway menade ju att det var skitsnack det som AnyOnes sa... Då måste ju FindAway mena att det är en majoritet av unga skönheter... iom att AnyOnes menade att det var med 40+ "ruggugglor" där ute.
Citera
2022-09-26, 15:09
Medlem
Citat:

Kan bara hålla med Råger. Utbudet är verkligen under isen i alla fall i Stockholm.
Om man verkligen åker runt och letar aktivt så hittar man yngre tjejer som är här på
turistvisa och jobbar och sedan hem igen. Men bland dom som jobbar fast är majoriteten
+ 40 år och inte attraktiva.

9 av 10 skulle jag inte lägga en enda krona på !
Citera
2022-09-28, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Kan bara hålla med Råger. Utbudet är verkligen under isen i alla fall i Stockholm.
Om man verkligen åker runt och letar aktivt så hittar man yngre tjejer som är här på
turistvisa och jobbar och sedan hem igen. Men bland dom som jobbar fast är majoriteten
+ 40 år och inte attraktiva.

9 av 10 skulle jag inte lägga en enda krona på !

+40 ugglor är mer regel än undantag nuförtiden. Vilket fått mig att skippa massagen. Gäller Sthlm.
Motbevisa mig gärna.
Citera
2022-09-28, 13:02
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiplash666
+40 ugglor är mer regel än undantag nuförtiden. Vilket fått mig att skippa massagen. Gäller Sthlm.
Motbevisa mig gärna.

Du har bara gått fel vilket inte 40 plus tår för
Citera
2022-09-29, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabio80s
Kör man kontant eller våghalsar man med swish nuförtiden?
Jag tänker att det ser misstänkt ut med swishar för 400 för att följas upp av en tusing 30 minuter senare?
Övrig fråga: Solna/Sundbyberg, kryllar det av "ställen" eller får man leta innan något annat än bara ryggknådning erbjuds? Allmänt alltså.
Ingen problem med blå farbror om man besöker och har lite kul i massage salongen. Blå farbröderna har mycket att göra med annat .
Viktig att hemmapolisen ska inte veta.
Citera
2022-09-29, 06:44
Medlem
Var på ett ställe på söder igår och när vändningen kom frågan om HE o jag tackade nej så övergick den sköna massagen till väldigt hård massage tryck med armbågarna på känsliga ställen drog i hårt armarna och ansiktsmassagen ska vi inte prata om och en massös som såg riktigt förbannad ut.
Citera
2022-09-29, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benka69
Var på ett ställe på söder igår och när vändningen kom frågan om HE o jag tackade nej så övergick den sköna massagen till väldigt hård massage tryck med armbågarna på känsliga ställen drog i hårt armarna och ansiktsmassagen ska vi inte prata om och en massös som såg riktigt förbannad ut.
Beror nog på att massöserna (oftast) inte får speciellt bra betalt för själva massagen...
Citera
2022-09-29, 16:53
Medlem
Citat:
Beror nog på att massöserna (oftast) inte får speciellt bra betalt för själva massagen...
Kanske inte men det är ju inte mitt problem och vill jag inte ha en HE så ska hon väl inte bli sur för det….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in