Citat:
Ursprungligen postat av
WinstonSmith
Det är väl bara en otroligt dålig admin som inte kan sköta sidan? De brukar vänta några veckor och sedan publicera alla recensioner som skrivits under den tiden.
Jag tycker det är fel att rikta så direkt kritik. Sidan sköts på ideell grund och finansieras som jag förstår det av annonser för att täcka upp kostnader för webhotell osv. I den dystert avtagande marknaden så är det färre salonger som har möjlighet att annonsera. Besöksfrekvensen och variationen har sjunkit så det kommer färre tillfällen att skriva om och därmed färre recensioner. Färre nya salonger som anmäler sig på sidan. Vem av er skulle vilja ta ett större och mer regelbundet ideellt uppdrag att administrera detta?
Jag tycker vi ska vara glada så länge sidan lever. Recensioner finns kvar att läsa på de salonger man är intresserad av. Forum fungerar och där finns svar för det mesta. (Läs gärna den senaste frågan till admin.)
Så, låt oss vara konstruktiva:
- Bidra med recensioner. Fråga gärna din favorit om du ska lägga ut en recension.
- Meddela konkret till admin via "Kontakta oss" om salonger stängt eller öppnat.
- Kan vi stötta med lite kompensation för uteblivna annonsintäkter?
- Vill någon mer vara admin kanske de är intresserade att ta emot förslag?