var inne i en blomsterbutik vid mörby c (i maj månad typ), var i riktigt dåligt skick, själ på huvet och utmärglat ansikte, knappt talbar, sorgligt
blir nog tyvärr ingen comeback på mycket länge.
Det innebär dock inte att de inte kommer att ge ut skivor eller så, men knappast i någon störr omfattning och definitivt inga turneer. Per är för gammal nu och är rik nog för att inte behöva jobba med annat än det han tycker är roligt.
Marie kommer nog att trappa ner rejält även om hon blir frisk. Det finns mycket annat viktigt att göra i livet.
Har hört att den fantastiska Marie Fredriksson är på väg att lämna oss. Enligt en rätt trobar källa håller de på att spela in en "Maries sista dagar"-dokumentär just nu. Någon som kan bekräfta eller dementera?
vad jag hörde för att tag sen av någon som jobbade i närheten av det sjukhus där hon ligger så är hon döende, men efter att kvällspressen blev stämd senast dem skrev om det så hör man inget om det...men som jag förstått det så är hon döende.
vad jag hörde för att tag sen av någon som jobbade i närheten av det sjukhus där hon ligger så är hon döende, men efter att kvällspressen blev stämd senast dem skrev om det så hör man inget om det...men som jag förstått det så är hon döende.
Vafan är detta? Stämmer det att hon ligger på sjukhus? Jag trodde att hon var nästan frisk nu?!
Har hört att den fantastiska Marie Fredriksson är på väg att lämna oss. Enligt en rätt trobar källa håller de på att spela in en "Maries sista dagar"-dokumentär just nu. Någon som kan bekräfta eller dementera?
låter läskigt..spela in sina sista dagar och grejer..hur säkra är era källor på det dom påstår och hur lång tid har hon kvar?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!