2004-08-17, 17:01
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixer
var inne i en blomsterbutik vid mörby c (i maj månad typ), var i riktigt dåligt skick, själ på huvet och utmärglat ansikte, knappt talbar, sorgligt
blir nog tyvärr ingen comeback på mycket länge.

Usch, är det sant?
Citera
2004-08-17, 21:20
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Intervju med Gessle i dagens Aftonbladet:

"Det är över nu – för Roxette"

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...519403,00.html

Det innebär dock inte att de inte kommer att ge ut skivor eller så, men knappast i någon störr omfattning och definitivt inga turneer. Per är för gammal nu och är rik nog för att inte behöva jobba med annat än det han tycker är roligt.

Marie kommer nog att trappa ner rejält även om hon blir frisk. Det finns mycket annat viktigt att göra i livet.
Citera
2005-08-03, 20:31
Medlem
embras avatar
Marie Fredriksson, vad händer?

Har hört att den fantastiska Marie Fredriksson är på väg att lämna oss. Enligt en rätt trobar källa håller de på att spela in en "Maries sista dagar"-dokumentär just nu. Någon som kan bekräfta eller dementera?
Citera
2005-08-03, 20:33
Medlem
-jOE!s avatar
Det var som fan, jag trodde hon höll på att friskna till!
Citera
2005-08-03, 20:36
Medlem
Svitjods avatar
jaha!då ska vi snart behöva genomlida några veckor med hyllningsprogram nu igen då!
Citera
2005-08-03, 20:36
Moderator
impieteers avatar
Någonting kan man ju läsa mellan raderna i det här skvallerreportaget, men vad?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...680185,00.html
Citera
2005-08-03, 20:57
Medlem
skickahit10s avatar
vad jag hörde för att tag sen av någon som jobbade i närheten av det sjukhus där hon ligger så är hon döende, men efter att kvällspressen blev stämd senast dem skrev om det så hör man inget om det...men som jag förstått det så är hon döende.
Citera
2005-08-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skickahit10
vad jag hörde för att tag sen av någon som jobbade i närheten av det sjukhus där hon ligger så är hon döende, men efter att kvällspressen blev stämd senast dem skrev om det så hör man inget om det...men som jag förstått det så är hon döende.

Vafan är detta? Stämmer det att hon ligger på sjukhus? Jag trodde att hon var nästan frisk nu?!
Citera
2005-08-03, 23:26
Medlem
neej...

dementera detta nån nu
snälla....
Citera
2005-08-03, 23:29
Moderator
impieteers avatar
Fråga på hennes fanclubs forum vetja.

http://www.marie-fredriksson.com/forum/
Citera
2005-08-04, 13:13
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embra
Har hört att den fantastiska Marie Fredriksson är på väg att lämna oss. Enligt en rätt trobar källa håller de på att spela in en "Maries sista dagar"-dokumentär just nu. Någon som kan bekräfta eller dementera?

låter läskigt..spela in sina sista dagar och grejer..hur säkra är era källor på det dom påstår och hur lång tid har hon kvar?
Citera
2005-08-05, 16:59
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Någon borde känna någon som känner någon som vet något?!

Det här låter ju riktigt otäckt...

Men det är klart, hon har väl inte ställt upp på någon intervju, förutom en dokumentär om hennes sjukdom, sen 2002.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in