Svara
  • 1
  • 2
2010-03-21, 16:39
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillertrillare
Är rusen alltid korta på de nya lagliga substanserna?
Jag har själv inte köpt några mixar sedan min gamla favorit Nordic Blend klassades, men enligt mina vänner har de nya mixarna absolut kortare rus än de gamla. Jag tycker att det låter ganska oekonomiskt att fylla på hela tiden, så jag har återgått till att enbart röka cannabis.
Citera
2012-05-18, 05:01
Medlem
InsaneInBrains avatar
Folk måste förstå att Den person som har PSYKOS fattar inte att han har det Den person som inte har PSYKOS tror att han har det!

I början blev jag så stukad att jag hängde aldrig med mina 2 polare levde i min fantasi utan jag trodde och var ibland nästan säker på att dom var nyktra eller bara nåt fel på dom, och ibland trodde jag att dom hade lurat mig, att dom inte rökte men låtsasdes tatt bbloss, trodde ibland att det inte ens var weed dom gav mig utan att det istället var vanligt gräs plockat från gräsmattan , men det var bara jag i början av min rökperiod hehe, det DÄR ÄR PSYKOS min vän! nu ibland kan jag få för mig att jag har psykos men sen tänker jag äh men du har ju rökt på som in i helvetet och är bara BÄNG!
Senast redigerad av InsaneInBrain 2012-05-18 kl. 05:06.
Citera
2012-05-20, 17:41
Medlem
Ta det lugnt med röxmixarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem