• 1
  • 2
2010-04-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
aldrig samma match i flera olika kuponger hur "säker" den än må vara...

Nu är jag jääävligt färsk på detta med betting, men varför inte sätt 100kr på en kupong istället för 50kr på två stycken? kanske dum fråga men måste ju få veta ^^
Citera
2010-04-19, 17:07
Medlem
Jag är väldigt nöjd med Expekt. Har aldrig varit något strul med dom för mig. Lycka till!
Citera
2010-04-19, 17:28
Medlem
fishattacks avatar
Kör själv betsson och det har fungerat alldeles utmärkt. Är fortfarande ganska ny med det här med betting och försöker komma på det vinnande konceptet i längden. Ska kanske börja köra mer singlar, kanske är det som är nyckeln.
Citera
2010-04-21, 10:48
Medlem
Som det har sagts innan: spela endast singlar, högst dubblar. Försök vaska fram så mycket info som möjligt om matcherna, t.ex. startelvor (om vi snackar fotboll), skador, inbördes möten, formkurva, dagsform mm. Det krävs att man är väldigt insatt i sporten, kunna analysera och dra slutsatser själv.

En typisk nybörjarfälla är att man är så jävla pengakåt och allt ska hända på direkten. Därför gör man alla möjliga tripplar och fyrlingar, lägger lite småpengar här och där. Men i stället för att dra ut på det lite och spela över lång sikt och endast hålla sig till singlar.

Det är som Akim på R&K sa, om oddset på en match ligger i 3.85 och du tror dig se att det är ett klart överodds, satsa! Kan vara värt en liten slant. Räcker ju att åtminstone en match av fyra sitter för att du ska gå plus. Och tänk då om två eller fler matcher sitter..

Och som det har sagts innan, det finns inga säkra matcher. 1.30 i odds på ett lag är inte lockande, kommer aldrig att vara. Förutsatt om det inte är troligt dubbelmaterial eller om Barca spelar, då är det ränta.
Citera
2010-04-21, 13:03
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Drama.
Som det har sagts innan: spela endast singlar, högst dubblar. Försök vaska fram så mycket info som möjligt om matcherna, t.ex. startelvor (om vi snackar fotboll), skador, inbördes möten, formkurva, dagsform mm. Det krävs att man är väldigt insatt i sporten, kunna analysera och dra slutsatser själv.

En typisk nybörjarfälla är att man är så jävla pengakåt och allt ska hända på direkten. Därför gör man alla möjliga tripplar och fyrlingar, lägger lite småpengar här och där. Men i stället för att dra ut på det lite och spela över lång sikt och endast hålla sig till singlar.

Det är som Akim på R&K sa, om oddset på en match ligger i 3.85 och du tror dig se att det är ett klart överodds, satsa! Kan vara värt en liten slant. Räcker ju att åtminstone en match av fyra sitter för att du ska gå plus. Och tänk då om två eller fler matcher sitter..

Och som det har sagts innan, det finns inga säkra matcher. 1.30 i odds på ett lag är inte lockande, kommer aldrig att vara. Förutsatt om det inte är troligt dubbelmaterial eller om Barca spelar, då är det ränta.

För det första så citerar du någon ifrån R & K som är så totalt jäkla B så det blir pinsamt om det.

För det andra, vet inte om jag missförstod här men tycker du att ett dubbelodds på 1,30 är spelbart? Eller hur menade du?

För det tredje, skulle aldrig få för mig att spela Barcelona till 1,30. Isåfall ska det vara väldigt mycket som talar för att dem ska vinna och 1,30 ska klassas som ett överodds.

Det av något är ju en nybörjarfälla att spela på "Kändislagen" där oddsen är rent ut sagt pinsamma. Spelbolagen vet att vanliga svenssons kommer att spela på lågoddsen och därför sjunker oddsen som en sten.
Citera
2010-04-21, 17:20
Medlem
Finns en hel den nyttigt att hämta ifrån R&K, bla min favoritrekare Akim.

Och jag var mest ironisk när jag sa att Barca var ränta. Du om någon borde ju kända till att Svenssons använder sig av det uttrycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in