Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-14, 20:05
  #517
Medlem
offe_mans avatar
Den dumma jävlen Henrik Torhammar. Bara man hör hans röst ångrar man radions existens.
Även Moa, Martinas ersättare på morgonen, skön röst osv, men hennes totala frånvarande och dumhet skrämmer mig.
Citera
2010-04-14, 21:05
  #518
Medlem
jcm900mods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sär Skrivning
Den där jäveln som kalla sig för "Baronen" i någon av skräpkanalerna Rix eller Mix Megapol. Usch!

ALLA readiopratare på rixa fm retar gallfeber på mig. Morgonzoo (morgonprogrammet i nämda kanalen) är ett bra exempel skitsnack med bajshumor... beklämmande att någon ens lyssnar på det.
Citera
2010-04-15, 12:09
  #519
Medlem
magpies avatar
De flesta radiopratare suger, men några är värre än andra, tex Titti Schulz (håll truten eller lägg ner), Roger Nordin (sluta upp med puttinuttigheten), Moa på morgonpasset (skippa flattjatet och spänn av så blir det bättre), Annika Lantz (lägg ner, utan pardon), Ann-Christin Andersson eller vad hon nu hette (körde på vardagskvällarna på MixMegapol för något år sedan, nu borta tack och lov). Icke att förglömma alla flåshurtiga figurer som i bästa Pär Lernström-anda fått för sig att de är balla för att de svamlar i radio. Nu rullade Brunschrapporten igång och Torehammar känns något besvärande får jag tillstå.

Niklas Levy och Ingvar Storm! Det börjar bli dags att återuppväcka Metropol som ett ljus i etermörkret.
Citera
2010-04-29, 21:15
  #520
Medlem
Hatar är kanske fel ord men den mesta värdelösa radioprataren jag hört är Kattis Ahlström. En gång i tiden hade hon ett radioprogram med någon form av panel som diskuterade saker. Så långt inte några problem. Men en del av paneldebatten gick ut på att deltagarna fick rösta i vissa i frågor genom att räcka upp handen!


Samtliga svenskar som pratade engelska även när det var svenskar som ringde in på en kanal för några år sedan...

"Wi have Iva from Valingbu on the phåne"
__________________
Senast redigerad av Mackan09 2010-04-29 kl. 21:35.
Citera
2010-04-29, 21:28
  #521
Medlem
Monkeyspanks avatar
Måste tyvärr som vanligt gå som kärringen mot strömmen och hävda att "Dave"
Ja, min gamle idol från "Dave and the misstakes" är jävligt patetisk.
Allt gör/har gjort i radio stinker Howard Stern.

I början tyckte man han var cool osv. men ju mer man forskade, desto mer patetisk blev den lille tjockisen.
Måste dock ge han erkännande för hans "parodier"
Raoul the homosexprostitute och hans amerikanske bilförsäljare var riktigt kul...
Citera
2010-05-01, 08:30
  #522
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Den dumma jävlen Henrik Torhammar. Bara man hör hans röst ångrar man radions existens.
Även Moa, Martinas ersättare på morgonen, skön röst osv, men hennes totala frånvarande och dumhet skrämmer mig.

förutom alla reklamkanalers programledare med sina överdrivna "radioröster" och eviga reklamande över hur fakking fantastiska låtarna är så håller jag med ovanstående.

Henrik Torhammar. Fy fan! Där kan vi snacka om en bög som säkerligen knullat sig till jobbet. Äckelbög i ordets rätta bemärkelse. Allt han pratar om handlar om han och/eller hans sexualitet. Vem fan bryr sig? Och inte har han förmågan att lyssna och samverka i radion heller. Varför har han en bisittare när han ändå inte fattar att han kan spinna vidare på de, ibland, ibland roliga kommentarer hon kommer med.

Moa. Jävla flata. Förstör hela morgonen på P3. Tur att jag bara lyssnar på P3 i tio minuter i bilen innan jag byter över till P1. Så jävla seg och icke-rolig. Kan tänka mig hur stämningen är där i studion när Kodjo försöker skämta till det och Moa sabbar allt med sin icke-humor.
Saxat från hennes hemsida: "Moa Svan är komiker och programledare." . Ironi är ju kul.

Jävla homosexkvoteringar!



edit: såg att någon skrivit Germund Stenhag. Håller med som fan. Fy fan fan vilket jobbig jävla idiot. Ska höras mest hela jävla tiden. Jobbigaste rösten någonsin fan. verkar vara en riktig ADHD-mupp
__________________
Senast redigerad av B. Mystic 2010-05-01 kl. 08:35.
Citera
2010-05-01, 08:45
  #523
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Bubblande fnissigheten?
Snarare det hysteriska sättet.

Det är väl kombinationen av den bubbliga fnissigheten och de hysteriska utbrotten som gör häxan Lantz till den av mig mest hatade radiovärden genom tiderna.
Hon är vidrigt egofixerad, tycker hon själv är fruktansvärt rolig och skrattar konstant åt sina egna skämt.
Oerhört tröttsamt.

Andra radiovärdar som jag tycker riktigt illa om är Täppas Fogelberg, alla jönsarna på Rix FM, och den där jävla bögen Torhammar i P3.

Vidare så är även Thomas Nordegren med sitt "öööööh" och "eeeeeh" i var mening han säger jävligt jobbig att lyssna på.
Men Nordegren är ju dock rena drömmen jämfört med Lantz om man nu ska till att göra en jämförelse...
Citera
2010-05-01, 14:00
  #524
Medlem
Fickludds avatar
SR's nattradio Vaken med P3 & P4 har två programledare som är alldeles för personliga för min smak. De är Jenny Goldkuhl och Peter Sundberg. Jag vill inte höra om deras tvättstugebesök, skilsmässa, vigselringsbekymmer, lägenhetsförsäljning, blomsterkärlek och tusen andra oväsentligheter. Har de ingen chef?
Citera
2010-05-01, 17:30
  #525
Medlem
fittleifs avatar
den jävla bögjävlen i P3, torhammar
Citera
2010-05-31, 16:58
  #526
Medlem
jontepsgs avatar
Lotta Brome. Lyssnar som tur är bara på P4 när jag får skjuts till jobbet av en kollega, men det är nog den värsta tiden på dagen när jag åker hem..

Kan det vara så att P4 har valt att ha henne som radiopratare för att folk ska somna till? Tråkigare röst/inställning finns ju inte..
Citera
2010-05-31, 17:05
  #527
Moderator
NewDeers avatar
Hur kommer det sig att Titti får jobba kvar på Rix Fm eller Mix Megapol eller vad kanalen nu heter? Det hörs ju att t.om hennes kollega tycker hon är pinsam.

Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
SR's nattradio Vaken med P3 & P4 har två programledare som är alldeles för personliga för min smak. De är Jenny Goldkuhl och Peter Sundberg. Jag vill inte höra om deras tvättstugebesök, skilsmässa, vigselringsbekymmer, lägenhetsförsäljning, blomsterkärlek och tusen andra oväsentligheter. Har de ingen chef?
Tacka vet jag Ninni, hon är så gullig
Citera
2010-05-31, 17:54
  #528
Medlem
Hörde att kodjo snackade om att han skulle ha semester om några veckor..nån som vet vem som tar över? Jobbar på golfbana och lyssnar på radio i lurarna hela dagarna.


För att vara onTopic så..

Hon moa i morgonpasset är rätt kass.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback