Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-05, 02:17
  #997
Medlem
Kom på en till... Nanna Olasdotter/Hallsberg som snackade i "stil" på p1. Tack å lov var det länge sen jag hörde henne
Citera
2018-05-22, 20:46
  #998
Medlem
Christer Lundberg från Kvällspasset i P4, jag vet inte varför men klarar inte av att lyssna på den här mannen. Det är nåt med rösten som gör att jag bara vill stänga av direkt vilket oftast också händer.
Det är nog den enda radioprataren från SR jag har svårt för.

Sen när jag ofrivilligt tvingas lyssna på reklamradio smörja som RIX FM t.ex så är det ju allihopa men det hänger säkert ihop med deras totalt ointressanta diskussioner också.
Citera
2018-05-24, 19:21
  #999
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macroblocker
Christer Lundberg från Kvällspasset i P4, jag vet inte varför men klarar inte av att lyssna på den här mannen. Det är nåt med rösten som gör att jag bara vill stänga av direkt vilket oftast också händer.
Det är nog den enda radioprataren från SR jag har svårt för.

Sen när jag ofrivilligt tvingas lyssna på reklamradio smörja som RIX FM t.ex så är det ju allihopa men det hänger säkert ihop med deras totalt ointressanta diskussioner också.

Håller med han låter så jävla äckligt inställsam på något sätt. Än värre är dock hans före detta kollega i Christer i p3 Morgan nånting, kan ju inte finnas en mesigare man i detta land än honom..
Citera
2018-07-19, 18:53
  #1000
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eggus
Kom på en till... Nanna Olasdotter/Hallsberg som snackade i "stil" på p1. Tack å lov var det länge sen jag hörde henne

Vid förra branden tidigare i somras, var det något stolpskott på Ekot som sade: Sverige har skickat hem dom påflugna italienarna med sina brandflyg. Anledningen är att dom behövs hemma i sitt eget land.

Han verkar ha blandat ihop italienare med zigenare (lätt hänt för den som har lågt IQ)
Citera
2018-09-21, 09:35
  #1001
Medlem
Willy-45s avatar
Vill jag må riktigt dåligt räcker det med att lyssna ett par minuter på fjollbögen i Ring P1.
Är det INGA krav längre på ha en "radioröst"?
Citera
2018-09-22, 20:02
  #1002
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eggus
Torehammar har en extremt jobbig röst ! Låter uppstressad som faan :-(

Sämsta radioröst jag hört alla kategorier. Finns ingen värdig tvåa.
Citera
2018-09-22, 20:05
  #1003
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Lisa Syr`en i ring så spelar vi. Vidrig röst på denna enorma PK-kvinna.
Citera
2018-09-22, 20:12
  #1004
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Ian & Mick på rockklassiker tillhör också bottenskrapet på svensk radio.
Citera
2018-10-01, 03:53
  #1005
Medlem
SirRazors avatar
I Vaken på P3 jobbar nog de mest obildade sk journalister som de kallar sig!
Först har vi muminmamman Pamela med sin finlandssvenska som presenterade Gasolin som det norska bandet!
Fjollan Peter Sundberg är inte så smart men värst av alla är Robert som inte vet vad Baader-Meinhofligan var och trodde att Shetlandsponny hette stjärtlandsponny!

Sedan har vi nyhetsuppläsarna på natten, framför allt Lena Jormby som läspar något helt fruktansvärt! Hur fan kan man anställa någon som inte kan prata rent att prata i radio!!!??
Citera
2018-10-01, 04:56
  #1006
Avstängd
DRD4s avatar
Täppas Täppas Täppas.

Vidrig.
Citera
2018-10-04, 11:29
  #1007
Medlem
hahaha fattar inte varför folk hatar på Epstein, älskar hennes sätt att prata! Låter som att hennes stämband inte kan producera röst å hennes mun inte borde kunna forma stavelser, men på ren viljekraft lyckas hon ändå. Älskar helt oironiskt!

Ingen skräll att folk hatar Thorehammar här heller, tycker hans lite hetsiga leverans går bra ihop med det han säger. Diggat han sen han körde Brunchrapporten för en massa år sen.

Vet inte om Micke Cedergren jobbar kvar på radion, han va en av mina triggers som jag inte stod ut med, hade nåt musikprogram och lät verkligen som en trasig Rix FM-robot när han pratade, extra creepy blev det när han hade gäster som berättade personliga grejer från typ festivaler å han fortsatte prata med tonläget av nån som säljer tandkräm.

Får lite samma vibbar av Daniel Alling, det är som att det är en robot som pratar, nyhetuppsläsare kan ju låta lite skumme, men han har nåt extra lager å är reporter, vilket innebär att han skriver sina manus själv? Sjukt uncanny
Citera
2018-12-29, 20:37
  #1008
Medlem
manfred85s avatar
Avskyr hela den kvinnliga kåren på p4 västmanland , deras röster skär i öronen .

Har svårt för kvinnor i sällskap som kommer med dödliga anklagelser vilket radio inte verkar vara något undantag för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback