2024-08-16, 12:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbacelo
Som lägre stående mindre förstående varelser, På samma sett som om du skulle knulla din hund helt plublikt.

Verkar som farbror är lite halvbitter på gamla dar?

Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Jo Danny Saucedo vill det

Men hans mamma är ju sydamerikanska och pappa polack så han är nog tämligen öppen för andra kulturer.
Citera
2024-08-16, 12:53
Medlem
Finn det repiler på riktigt varför skulle man annars komma på nått sånt?
Senast redigerad av SodaFointain 2024-08-16 kl. 13:07.
Citera
2024-08-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Verkar som farbror är lite halvbitter på gamla dar?

Men hans mamma är ju sydamerikanska och pappa polack så han är nog tämligen öppen för andra kulturer.

Nej, inte det minsta men folk med lågt IQ skall man inte beblanda sig med

MENA packet har samtliga under 90
Hela afrika har under 80 och i många länder under 70: Marginell mental retardation till Lindrig utvecklingsstörning som standard alltså.

Man har inte samlag eller umgänge med retardz

Det finns liksom en anledning till att Sveriges medel IQ sjunkit som en sten de senaste åren, Importerar man utvecklingstörda så blir landet utvecklingstört.
Det är vår skyldighet att se till att inte rasblanda bort vår IQ som gjort landet framgångsrikt
Citera
2024-08-16, 13:10
Medlem
Jag kan erkänna att en del blattebrudar är ganska vackra att se på när de är unga, kanske upp till 25-30 år.

Men sedan verkar de åldras snabbt. Lägger på sig vikt så in i helvete, får svarta områden under ögonen och håret ser risigt ut och så vidare. Huden ser också snabbt äldre ut än andra som är i motsvarande ålder.

Iallafall jag tror inte det är orsaken till att svenska killar i allmänhet är ganska ointresserade av blattebrudar utan det är för att man hamnar förmodligen mitt i skottlinjen av alla konflikter mellan blattar och resten av världen.

Det följer helt enkelt med väldigt mycket förutom tjejen.
Citera
2024-08-18, 10:23
Medlem
Jag skulle kunna ha en blattebrud tror jag. Men jag vill inte ha hennes släkt.
Citera
2024-08-18, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag skulle kunna ha en blattebrud tror jag. Men jag vill inte ha hennes släkt.
+1 på det👍
Citera
2024-08-18, 12:39
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Jag kan erkänna att en del blattebrudar är ganska vackra att se på när de är unga, kanske upp till 25-30 år.

Men sedan verkar de åldras snabbt. Lägger på sig vikt så in i helvete, får svarta områden under ögonen och håret ser risigt ut och så vidare. Huden ser också snabbt äldre ut än andra som är i motsvarande ålder.

Iallafall jag tror inte det är orsaken till att svenska killar i allmänhet är ganska ointresserade av blattebrudar utan det är för att man hamnar förmodligen mitt i skottlinjen av alla konflikter mellan blattar och resten av världen.

Det följer helt enkelt med väldigt mycket förutom tjejen.

Bra formulerat! Instämmer!

Vill bara tillägga att ”blatte-brudens” bruschor och familj är några man inte vill beblanda sig med.

Det är svårt att få reda på om hon är bortlovad för att bli bortgift med en åldrig kusin från sin hemby i någon sandhög i Långtbortistan.

När hennes familj får reda på att ni har haft sex och hon inte längre är oskuld skall familjens heder återupprättas. Flickan får en ballongflygning och du får minst 48 knivhugg!

Även om hon är mycket vacker och exotisk är det inte värt att förlora livet för att få en herdestund. Nej, låt dem gifta sig med sina kusiner….
Citera
2025-04-16, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Det finns ju inget finare än en fräsch blattebrud. Riktigt snygga med sitt mörka hår och exotiska utseende. Men varför vill ni svenska blonda fräkniga killar inte ha såna alfahonor? Det hade ju varit bra för er avkomma som därmed hade sluppit se ut som Kalle Kaviar.
Mörkt hår innebär över mörk behåring på kroppen. Iranska tjejer kan ha lika håriga ben som en man. Kvinnor från Mellanöstern trådar ansiktet regelbundet eller bleker håret i ansiktet för att slippa ha svart fjun. De är kaxiga och skrikiga, vilket kan bli ganska jobbigt för en svensk.

Du har rätt i att mörka kvinnor bör hitta en ljus man så hennes döttrar slipper köra 30 laserbehandlingar på benen och armarna.
Senast redigerad av BadandeBabian 2025-04-16 kl. 10:20.
Citera
2025-04-16, 10:18
Medlem
Jag bryr mig inte om hudfärg och sånt. Jag är inte fräknig dock.
Citera
2025-04-16, 10:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadandeBabian
Mörkt hår innebär över mörk behåring på kroppen. Iranska tjejer kan ha lika håriga ben som en man. Kvinnor från Mellanöstern trådar ansiktet regelbundet eller bleker håret i ansiktet för att slippa ha svart fjun. De är kaxiga och skrikiga, vilket kan bli ganska jobbigt för en svensk.

Du har rätt i att mörka kvinnor bör hitta en ljus man så hennes döttrar slipper köra 30 laserbehandlingar på benen och armarna.

Fast det finns ju en vinst med det också, de har ju alltid mörka bryn och fransar. En blond kvinna kan ju se ut som en fiskbulle på morgonen om hon inte färgar fransar och bryn.
Citera
2025-04-16, 11:20
Medlem
Babushka7s avatar
Hahaha 😂

Du är komisk.

Citat:
Fast det finns ju en vinst med det också, de har ju alltid mörka bryn och fransar. En blond kvinna kan ju se ut som en fiskbulle på morgonen om hon inte färgar fransar och bryn.
Citera
2025-04-16, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ja ok. Jag ska färga mina på en gång så jag slipper tänka på stt folk ser mkt som en fiskbulle . Jag är inte blond men mina ögonbryn är.

Ja hon kanske rätt i det är bäst att blanda ut Kalles kaviar med mörkare gener. Jag är själv inte Kalles kaviar, men svensk, så har skandinaviskt hår. Jämför med mitt barn som är 25% latinamerikan, blev som mig (mörkblond), men med dubbelt så tjockt hår.

Där är det en nackdel att vara svensk tjej…

Man måste tänka lite strategiskt så generna slår rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in