Citat:
Gissar ändå på någon som mådde mycket dåligt. Inte så att jag hade erkänt det nödvändigtvis om man inte kunde låta bli att ångesthärja på nätterna och en granne kom och frågade om man hade hört ljud... 😬
Grannen som sade att det inte var han då han inte var hemma, kanske var hemma men skämdes.
Har en granne som super rätt hårt och låter som han är vägg i vägg med mig eller under, men han bor längst ner på andra sidan. Ljud färdas lustigt ibland.
Bor du kvar? Hörde du det flera gånger?
Tyckte nog dock att det enda otäcka och sjuka i tråden nästan var att eventuellt filma/spela in via att öppna grannens brevlåda sedan lägga upp på Youtube 😂
Det kan man väl för fan inte utsätta en troligt psykiskt sjuk granne för!?! För det var nog det som det handlade om, ändå. Inget spöke 🤷♀️
Grannen som sade att det inte var han då han inte var hemma, kanske var hemma men skämdes.
Har en granne som super rätt hårt och låter som han är vägg i vägg med mig eller under, men han bor längst ner på andra sidan. Ljud färdas lustigt ibland.
Bor du kvar? Hörde du det flera gånger?
Tyckte nog dock att det enda otäcka och sjuka i tråden nästan var att eventuellt filma/spela in via att öppna grannens brevlåda sedan lägga upp på Youtube 😂
Det kan man väl för fan inte utsätta en troligt psykiskt sjuk granne för!?! För det var nog det som det handlade om, ändå. Inget spöke 🤷♀️
Har på senare tid börjat luta åt att det nog kan ha varit grannen som faktiskt var hemma och fick någon sorts frispel/ psykbryt på fyllan. Eventuellt hans då tonårige son, som brukade vara hos honom ibland. Sonen kanske ev. lekte med röstlägen i något datorprogram eller på ett Soundboard.
Men även min f.d sambos (som dog 2014) syssling, som då bodde i trappuppgången intill våran, hade hört konstiga läten och röster från grannlägenheter och även från källaren, främst nattetid, och sa att möbler hade flyttat på sig när hon varit hemifrån. Nej, jag bor inte ens på samma ort numer.