2010-03-27, 18:47
Medlem
proxy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
You tell me. S mycket berr ni mig inte att jag kommer ihg vart och vartenda mte. ven om det skulle st 1.000.000 - 2 till er var kvllens vinst den hittills viktigaste nnsin.

Muhaha, den hr segern var inte alls viktig fr er! Ni kommer nd inte g upp!!!!!!!

Nej men helt allvarligt s tror jag att det blir Rgle och SSK som gr upp ir. Tyckte Leksand spelade riktigt bra stundtals idag. AIK med i frsta perioden, frutom att effektiviteten saknas men det r en annan femma. Men SSK fr vll nstan rknas som klara redan. Sedan tror jag att Rgle kniper andra platsen d det avgr i slutskedet att dom har en ssong frn ES i ryggen. Det r det jag tror p just nu iallafall.

Frvrigt. Var det bara jag som sg att Leksands mlvakt flyttade in stolparna innan frsta perioden? Jvla skandal att sdant ska ske i en kvalserie!!!

Dessa sikter r skribentens egna och delas inte ndvndigtvis med resterande AIK. AIK IF str inte bakom skribentens sikter och denne reserverar sig fr eventuella fel d det frhoppningsvis blir AIK som kniper sista ES platsen efter straffdrama i sista matchen.
2010-03-27, 18:47
Medlem
Draedons avatar
Hysch nu AIK. 2-1. Rid.
2010-03-27, 18:48
Medlem
proxy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Hysch nu AIK. 2-1. Rid.

Vad? r matchen redan frdigspelad? Det r vll en period till?
2010-03-27, 18:49
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy90
Frvrigt. Var det bara jag som sg att Leksands mlvakt flyttade in stolparna innan frsta perioden? Jvla skandal att sdant ska ske i en kvalserie!!!

Hur gjorde han det?
2010-03-27, 18:52
Medlem
proxy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Hur gjorde han det?

Kanske borde ndrat smileys. Jag var givetvis oseris. Tycker att det r fel att vissa skyller p lottningar och andra saker. Leksand vann idag rligt och det kunde lika grna varit AIK som stod som segrare. Hatten av och grattis Leksand till vinsten, fast tro inte att jag gillar er fr det!

lska AIK - Dd t resten
2010-03-27, 18:55
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Skn vinst mit Aik idag! det var behvligt
2010-03-27, 18:58
Medlem
Citat:
Hysch nu AIK. 2-1. Rid.

Tuff p ntet som vanligt

Hoppas att ryktet om pengar p ingng stmmer. KS r inte helt krd men lget kunde varit bttre. Inte bara otur inblandat nr man ker p knappa frluster. Leksand? Nej. Frgan r hur det str till med ekonomin om man missar igen. 80% kttmongon p lktaren frvrigt. Trash s det stnkte om det. Man trodde det var den sista frden 2 ett tag.
2010-03-27, 19:02
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
Tuff p ntet som vanligt

Hoppas att ryktet om pengar p ingng stmmer. KS r inte helt krd men lget kunde varit bttre. Inte bara otur inblandat nr man ker p knappa frluster. Leksand? Nej. Frgan r hur det str till med ekonomin om man missar igen. 80% kttmongon p lktaren frvrigt. Trash s det stnkte om det. Man trodde det var den sista frden 2 ett tag.

men gulle du...

P tal om mongon, sg du de tillresta ajk:arna?
2010-03-27, 19:04
Medlem
proxy90s avatar
Citat:
men gulle du...

P tal om mongon, sg du de tillresta ajk:arna?

Nej, bertta vad det r med dom?
2010-03-27, 19:08
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy90
Nej, bertta vad det r med dom?
De sg ju n mer efterblivna ut n leksandsklacken. Och tuffa och arga var dom ocks. :O
2010-03-27, 19:12
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Trkigt att en korrupt kvalserielottning ska f avgra s mycket.
h ryck upp dig nu, tnk den dan d allt gr rtt till, inga domare som alltid dmer till dom andra lagens frdel, inget frbund som alltid stter kppar i hjulet, inga dumma kommungubbar som vill stta er i konkurs, inga hyschningar.
D kommer ni nog vinna sm-guld i bde hockey och fotboll minst 50 r i rad
2010-03-27, 19:15
Medlem
proxy90s avatar
Citat:
De sg ju n mer efterblivna ut n leksandsklacken. Och tuffa och arga var dom ocks. :O

Proxy90 noterar i sin blogg att en Leksing som tycker han r rolig nr han stavar AIK fel (p grund av tydliga mindervrdeskomplex) ansg att dom tillresta AIKarna sg efterblivna ut och gr direkt in i trden som behandlar hur mnga pong man r p snygghetsskalan och klassar sig sjlv som en tia. Frvrigt firade han inte segern om han var p matchen utan var direkt hemma efter slutsignalen fr att ppeka detta p flashback.

Proxy's egna tankar r som s att Draedon var hemma frn matchen idag och p s stt hjjdes medelvrdet i snygghetspong i Leksandsklacken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in