Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
You tell me. S mycket berr ni mig inte att jag kommer ihg vart och vartenda mte. ven om det skulle st 1.000.000 - 2 till er var kvllens vinst den hittills viktigaste nnsin.
Muhaha, den hr segern var inte alls viktig fr er! Ni kommer nd inte g upp!!!!!!!
Nej men helt allvarligt s tror jag att det blir Rgle och SSK som gr upp ir. Tyckte Leksand spelade riktigt bra stundtals idag. AIK med i frsta perioden, frutom att effektiviteten saknas men det r en annan femma. Men SSK fr vll nstan rknas som klara redan. Sedan tror jag att Rgle kniper andra platsen d det avgr i slutskedet att dom har en ssong frn ES i ryggen. Det r det jag tror p just nu iallafall.
Frvrigt. Var det bara jag som sg att Leksands mlvakt flyttade in stolparna innan frsta perioden? Jvla skandal att sdant ska ske i en kvalserie!!!
Dessa sikter r skribentens egna och delas inte ndvndigtvis med resterande AIK. AIK IF str inte bakom skribentens sikter och denne reserverar sig fr eventuella fel d det frhoppningsvis blir AIK som kniper sista ES platsen efter straffdrama i sista matchen.