Någon som har koll om det är svårt att få en plats med en sen anmälan till "grunderna i ai" hade verkligen behövt läsa den kursen då jag har behov av 2 högskolepoäng
Någon som har koll om det är svårt att få en plats med en sen anmälan till "grunderna i ai" hade verkligen behövt läsa den kursen då jag har behov av 2 högskolepoäng
Det beror på om det finns lediga platser. I allmänhet kommer de med sen anmälan bara in om platserna inte kunde fyllas med folk som sökt i tid.
Nu är jag på jakt efter 15 lätta högskolepoäng att håva in på distans till våren. Gärna där man kan styra takten och arbetet helt själv. Har tidigare läst en hel del samhällsvetenskap och matematik, så antingen något riktat mot dessa områden eller något annat där man inte behöver några som helst förkunskaper för att ändå leka sig igenom kursen. Några tips?
Jag behöver läsa 30hp för att sedan kunna läsa en kandidatkurs och ta ut en examen. Jag jobbar 100% och vill gärna kunna fortsätta med det i så stor utsträckning som möjligt. Någon som har tips på en lätt kurs som inte kräver så mycket, samt minimalt med grupparbeten..?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!