2010-03-31, 15:32
Medlem
Hare krishna på er!

Problem: Jag fick höra att man kunde mixtra lite med spelet så att Mona blev konstant naken och det kunde ju vara värt lite mixter, tänkte jag. Instruktionen var att öppna spelets Egenskaper och därefter under fliken Genväg skriva in lite häftigt jox i fältet bredvid Mål. Detta fungerade inte och då jag stolligt nog inte kommer ihåg vad som stod i fältet bredvid Mål innan jag ersatte det med det häftiga joxet kan jag nu inte starta spelet.

Lösning: Nån som har spelet till steam och som inte försökt sig på detta mixter får gärna titta vad som står i det nämnda fältet och sedan delge denna för min mentala hälsa viktiga information.
Citera
2010-03-31, 16:52
Medlem
Iiiiiiii buhubuhuhuhu ni hatar mig och vill att jag aldrig nånsin ska spela Max Payne 2 igen uhuhu.
Citera
2010-03-31, 16:55
Bannlyst
Installera om?
Citera
2010-03-31, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zht
Installera om?

Jaow.
Senast redigerad av Ficktjuven 2010-03-31 kl. 17:23.
Citera
2010-03-31, 17:01
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ficktjuven
Hare krishna på er!

Problem: Jag fick höra att man kunde mixtra lite med spelet så att Mona blev konstant naken och det kunde ju vara värt lite mixter, tänkte jag. Instruktionen var att öppna spelets Egenskaper och därefter under fliken Genväg skriva in lite häftigt jox i fältet bredvid Mål. Detta fungerade inte och då jag stolligt nog inte kommer ihåg vad som stod i fältet bredvid Mål innan jag ersatte det med det häftiga joxet kan jag nu inte starta spelet.

Lösning: Nån som har spelet till steam och som inte försökt sig på detta mixter får gärna titta vad som står i det nämnda fältet och sedan delge denna för min mentala hälsa viktiga information.

Ta bort allt som står efter "maxpayne2.exe" om genvägen är på skrivbordet.
Är det genvägen på Steam så ta bara bort allt.
Citera
2010-03-31, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Ta bort allt som står efter "maxpayne2.exe" om genvägen är på skrivbordet.
Är det genvägen på Steam så ta bara bort allt.

Vad det står just nu (borde egentligen ha inkluderat det i trådstarten) är "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -applaunch 12150 så jag behöver även veta som står för maxpayne2.exe, tack på förhand.
Citera
2010-03-31, 17:08
Medlem
Veeoons avatar
Högerklicka på Max Payne, delete local data, installera om.
Citera
2010-03-31, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Högerklicka på Max Payne, delete local data, installera om.

Fick bli så.
Citera
2010-03-31, 18:16
Medlem
Baah, funkade inte, orkar inte förklara.
Citera
2010-03-31, 19:01
Medlem
Veeoons avatar
Känn dig straffad för dina perversa sätt
Citera
2010-03-31, 21:53
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ficktjuven
Vad det står just nu (borde egentligen ha inkluderat det i trådstarten) är "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -applaunch 12150 så jag behöver även veta som står för maxpayne2.exe, tack på förhand.

Det står rätt då. Du måste varit och mixtrat bland filerna för spelet för en genväg kan inte "fucka upp" ditt spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in