2002-09-29, 22:01
Bannlyst
när jag tankar något så får jag bluescreen som det står "påbörjad dumning av fyfiskt minne" jag har formaterat flera ggr och provat med alla windows 98 uppåt vad ska jag göra!?!"?!?!?!?
behöver svar NU !!!! tack på förhand \zappe
Citera
2002-09-29, 22:17
Medlem
Cybercoms avatar
Re: HAR ETT STORT PROBLEM

Citat:
Ursprungligen postat av zapzter
när jag tankar något så får jag bluescreen som det står "påbörjad dumning av fyfiskt minne" jag har formaterat flera ggr och provat med alla windows 98 uppåt vad ska jag göra!?!"?!?!?!?

Fyskiskt minnen är minnen i datorn dvs simm/dimm minnen eller vad du nu har. Problemet kan bero på att minnesmodulerna är defekta/skadade eller trasiga. Testa att byta ut minnena.

Lycka till!
Citera
2002-09-29, 22:18
Medlem

Citat:

Troligen fel på minne eller nätverkskortet.

mvh Pippi
Citera
2002-09-30, 01:35
Medlem
collimans avatar

Citat:

Alltid när jag e´tankad påbörjar dumning av fyfiskt minne.
Men super man inte för ofta kommer det åter, å skit i å formatera eller öppna fönster i höghus, ta det lungt det är kräkmedel i den Svenska spriten, du överlever.. :roll:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in