Vi skulle inte göra en Patchover till satans slaves, vi skulle starta upp på nytt som Sons of Satan (Sthlm chapter) mycket berodde på att andra chapter inte var fullt med på tåget att bli 1%..Groundshakers bestod av gamla Särimner medlemmar men även annat folk..jag vet detta pgav att jag var första medlemmen i Särimner support crew och Southside lead i det crewet och två barndomsvänner varav en är min svåger var medlemmar och president av GroundshakersMC..jag skulle prospecta för klubben (Sons of Satan)precis när allt splittrades och vår president gick med i VAGOSMC.. å till alla er posers som sitter å keyboard warriors å kallar klubbar för fjantar elr liknande så skulle jsg utmana er att säga dessa saker till dessa herrars ansikten!
När jag var aktiv i. 19th crew (särimners support crew) så hade vi god relation till HA och jag var på fest i deras lokaler i Bromma..detta skriver jag då ja ser att många vill få det att framstå som att det inte var fallet..lixom lägg ner spekulationerna för även jag som ändå var en ”del” sv den slutna gruppen så att säga fick inte ens all info elr veta klubbens angelägenheter då jag inte var en membrer så ni som inte ens umgåtts med någon ur klubben har ju verkligen ingen aning om vad som hänt elr vad som bara e rykten/feltolkningar elr rent skitsnack! Så igen - NI HAR INGEN ANING så LÄGG NED SKVALLRET! JÄVLA FRUNTIMMER!
Citat:
Ursprungligen postat av
Mrmonkey
Åkte för en tid sedan förbi Tarsta, det satt en ny skylt uppe med ett nytt namn men tyvärr så minns jag ej det men återkommer nästa gång jag kör förbi där. Kanske någon här på FB som vet vad det står numera ?