2010-07-18, 03:14
Medlem
Elysas avatar
Som ovan rökmix rökare så måste jag säga att jag gillade denna mycket. Var inte så intensiv och jag kan se en framtid med sköna blandningar med denna och opiater. Av dom nya har jag bara testad denna och Bonzai Summer Boost...

Testade o blanda med 40mg stess och 6st 7.5imovane, var hyffsat trevligt. Sen fick ja iden att att slänga i mig en massa voxra. Tyckte det lät som en bra idé när jag var som bängast, att bara krossa sönder dom små jävlarna, snorta och invänta ett amfetmin liknande rus.

Man blir väldigt "bängsmart" med andra ord, tycker jag då defenetivt.

Upskattad, ruset var kort dock....

Fick dom förövrigt som i rektangulära form, 4-5 st tror jag. Såg ut som pellets, som någon skrev här.

Jag tyckte utseendet påminde mycket av kaninmat. Kanske är det det vi röker?!

Ps! Rök mer än 3-4 bongkoppar rent och du är iväg på en fin resa, kan jag lova! Ds
Citera
2010-07-18, 06:38
Medlem
mathematicss avatar
Hämtade ut en påse i fredags. Men jag fick inte tillfälle att röka något förrän igår, då jag vid 12tiden hamnar hos en polare och röker skiten i bong.
Det slår till, försöker fokusera mig på tvn som visar massa märkliga program.
Jag drar hem och käkar runt tre på eftermiddagen, röker lite till i en bong som jag får för mig att bygga. (borde lägga upp en bild då bongen har ögon samt ett tryne )

Vaknar helt utvilad 04.10 i mörkret och försöker komma på när fan under eftermiddagens lopp jag beslutade mig för att sova.

Så förutom impulsen att gå och lägga sig mitt i allt det roliga var det en trevlig upplevelse, har lite kvar som jag ska röka rent efter morgonkaffet : ]
Citera
2010-07-18, 08:09
Medlem
nuplie22s avatar
Som Phailure sa tidigare så kan man röka samma meck flera gånger, speciellt om det är lite större bitar man stoppar ner i koppen. Tar en stund för dom att glöda klart då.

Rektangulära sa du, inte cylinderformade? Min påse BD hade som små cylinderformade kanske 2-3 cm långa bitar.
Citera
2010-07-18, 08:23
Medlem
mathematicss avatar
Jag tycker inte att det slår i närheten av lika mycket idag som det gjorde igår, när jag testade den sorten första gången, dessverre.
Citera
2010-07-18, 13:33
Medlem
Elysas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22

Rektangulära sa du, inte cylinderformade? Min påse BD hade som små cylinderformade kanske 2-3 cm långa bitar.

Dom var cylinderformade, vet inte riktigt vad jag tänkte med igår, hade fått för mig en hel del saker... konstiga tankebanor ovs...

Fast det var nog tack vare alla jävla voxra som ja tvunget skulle snorta igår Blev helt enkelt lite galen.

Kommer beställa den här igen, dels för den är så billig och dels för att jag tycker att det inte är så jätte stor skillnad i jämförelse med Summer Boost, har inte testat DJ men tror inte ja skulle gilla den.
Citera
2010-07-18, 19:51
Medlem
racermans avatar
Rena skräpet, skönt rus men längden är HELT åt helvettet... Skamligt att SN säljer sådant skräp.
Citera
2010-07-18, 22:20
Medlem
mathematicss avatar
Sant att rusen inte är långa iofs, i alla fall när man redan rökt ett par gånger och ska ta en hit till.. extremt aslappnat de första fem minutrarna, sen är bara segheten kvar.. =/
Citera
2010-07-29, 18:20
Medlem
Har nu provat denna. Väldigt skönt rus med en kraftig body high. Precis min smak, dock var det väldigt kort rus (runt 45 min).

Edit: Funkar finfint att fylla på.
Senast redigerad av BeckenBenet 2010-07-29 kl. 18:29.
Citera
2010-07-30, 10:50
Medlem
Gillade denna mix. En schysst balans mellan ruset i skallen o kroppen. Men som alla lagliga alternativ så är längden inget att hurra för.
Citera
2010-08-03, 08:29
Medlem
Beställde denna igårmorse kring 9, halv 10 kanske..
Gäller samma på SpiceNordic, att om man beställer
innan kl 12 så kan man förväntas få den dagen efter?

Är ruskigt sugen på att testa, hört att denna ska
vara rätt bra för att vara en laglig rökmix..

Jag beställde mot postförskott alltså..

MVH
Fröken Frihet :>
Citera
2010-08-03, 08:31
Medlem
Jo du får den nog idag.
Citera
2010-08-03, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet