2010-04-08, 21:44
Medlem
__Alez__s avatar
Jag hade helst sett tv nya lag i elitserien men fr hoppas att det blir i alla fall ett, s upp till AIK att fixa detta.
Helst av allt hade man ju sett Leksand och AIK, men LIF visar ju nnu en gng att dom inte pallar kvalserien.
2010-04-08, 21:45
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Jag hatar och sga detta men du borde ndra p din sign..

Nstan som DIF, bara det att DIF har haft bra hockeykultur sedan ngra r tillbaka

Tnkte mer p att AIK ser ut att f lmna allsvenskan (jag vet att det r mnga matcher kvar).
2010-04-08, 21:47
Medlem
Karatepungs avatar
Citat:
nd sg det ut som om slddertlje la sig fr att f upp gnaget..

Men ska bli kul nu nr gnagarna pstr sig vara de bsta hockeyfansen i Sverige Frn 2000 till 7000 p 2(?) matcher..

vi r inga medgngare..

Tycker du att det r konstigt att det blir en hype kring hockeyn om AIK gr upp? Tycker du det r mrkligt att det finns fler som vill se Elitserien n allsvenskan?

Efter att ha varit i skiten sen 2002 tycker jag inte det r speciellt mrkvrdigt att vi fr ett publiktillskott nr det brjar bli nra finrummet igen
Senast redigerad av Karatepung 2010-04-08 kl. 21:52.
2010-04-08, 21:53
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatepung
Tycker du att det r konstigt att det blir en hype kring hockeyn om AIK gr upp? Tycker du det r mrkligt att det finns fler som vill se Elitserien n allsvenskan?

Efter att ha varit i allsvenskan sen 2002 tycker jag inte det r speciellt mrkvrdigt att vi fr ett publiktillskott nr det brjar bli nra finrummet igen

Visst r det inte konstigt men allt blir ganska lustigt nr vi fr skit av er fr att det gr s bra fr oss i hockeyn medan det gr skit i fotbollen. Alla dessa gnagare hr p fb som sagt att ingen bryr sig om hockey osv.

OM ni ker upp r det alltid kul med derbyn, ska bli..riktigt kul
2010-04-08, 21:55
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Visst r det inte konstigt men allt blir ganska lustigt nr vi fr skit av er fr att det gr s bra fr oss i hockeyn medan det gr skit i fotbollen. Alla dessa gnagare hr p fb som sagt att ingen bryr sig om hockey osv.

OM ni ker upp r det alltid kul med derbyn, ska bli..riktigt kul

men det kan vl bli kul fr dig nsta r att se lite hockey som passar er niv? kanske kka en rostig korv nere p kiosken p byn med epa-trakorn.
2010-04-08, 22:12
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
men det kan vl bli kul fr dig nsta r att se lite hockey som passar er niv? kanske kka en rostig korv nere p kiosken p byn med epa-trakorn.

Wut? Sthlm r ingen jvla by och hr finns inga traktorer!
2010-04-08, 22:13
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Wut? Sthlm r ingen jvla by och hr finns inga traktorer!

vad hller du p d om du inte r gnagare? ssk rknas inte till sthlm
2010-04-08, 22:27
Medlem
Karatepungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
vad hller du p d om du inte r gnagare? ssk rknas inte till sthlm

Det finns bara ett lag man mjligtvis kan hlla p om man bryr sig s mkt om AIK som han gr. Inte s konstigt med tanke p lillebrorskomplexet dom alla lider av.
2010-04-08, 22:27
Moderator
Gromguttens avatar

Tack fr i kvll, i morgon skall jag maltraktera Mistluren fr lggmatchen.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in