• 1
  • 2
2010-04-10, 08:58
Medlem
ruttenfimps avatar
Testa rök det! Vart tvungen och testa bara för ATT. Förstog att det inte skulle fungera dock, onödig smärta för lungorna. Helvete vad det gjorde ont... Så testa på bara! P12 Fredrik blir väll ändå bäng av en cider.
Citera
2010-04-10, 15:07
Medlem
Khazos avatar
Jag har hört att man kan bli bäng på alvedon skumm eller vad fan det va så och röka det borde väll funka men det lär inte räcka med 1 tablett
Citera
2010-04-10, 15:12
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khazo
Jag har hört att man kan bli bäng på alvedon skumm eller vad fan det va så och röka det borde väll funka men det lär inte räcka med 1 tablett

Vet du ens hur man gör om man ska röka en alvedon?
Citera
2010-04-10, 15:24
Medlem
HellionZeros avatar
Skulle aldrig testa röka varken alvedon eller ibumetin
Citera
2010-04-11, 15:23
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Prova du att ta 100 tabletter. Blir nog mysigt.

Du kan ju inte vara seriös? Ge mig källa på att en Ibumetin innehåller 10mg Ibuprofen. Det är verksamt först i ett par 100mg+. Du har verkligen ingen koll på någonting. Troll!

Edit: Glömde tillägga att din idiotiska tråd kan påverka ungdomar så de röker massa Ibumetin i tron om att de skall bli berusade. Så tänk efter nästa gång och om du nödvändigtvis måste trolla, (vilket säker kan vara kul, om man nu inte har några att umgås med IRL och ha kul med dem) så byt till ett ämne som inte kan skada folk samt leder till att vi inte får köpa Paracetamol, Ibuprofen osv i storpack längre utan recept. Detta bara för att folk [Ungdomar mestadels] överdoserat i tron att de kan bli berusade.

har du hört talas om ironi?
Det är väll ändå ingen normal begåvad människa som tror på det jag skrev...

SJÄLVKLART BLIR MAN INTE HÖG PÅ IBUMETIN!
Citera
2010-04-11, 18:41
Bannlyst
Va fan, dra du galsbloss så kommer allt att gå bra!

Lägger du bara ner att röka ibumentin innan du fyller 35 så är dina lungor lika fina som en 70 årig gammal man som aldrig rökt i hela sitt liv och detta är i jämnförelse med en kille som rökt ibumentin och ett paket cigg om dagen i 20år!

Så sägger du av i tid så finns det en chans även för dig!
Citera
2012-03-22, 23:29
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigmalfuncti0n
Är det möjligt att röka ibumetin?

Varför bara ibumetin? Varför inte testa och röka lyrica i stället? Det lär ju slå på ganska skönt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in