Lste fr ett tag sen att hennes privata sexvideo var ute p ntet,och nu nr jag kollar p gamla avsnitt av Baywatch p Tv3 s mste jag erknna att jag grna skulle vilja se videon...
har fr mig att det bara var bluff alltihop...
Det var iaf vad jag hrde... ntt jvla jippo fr att f uppmrksamhet... Fast jag kan ju ven ha oplitliga kllor... dock kom det frn folk frn FB s jag hoppas inte det
har fr mig att det bara var bluff alltihop...
Det var iaf vad jag hrde... ntt jvla jippo fr att f uppmrksamhet... Fast jag kan ju ven ha oplitliga kllor... dock kom det frn folk frn FB s jag hoppas inte det
Var det inte bara funf som spekulerade?
Citat:
Ursprungligen postat av funf
Falska rykten fr att frska p karriren p fart igen kanske?
Mste varit ett falskt rykte annars borde den dykt upp p nn betalsida vid det hr laget. Pamela o Tommy, Jordan, Janine O Vince, Paris Hilton mm Alla dom kom ju upp p ntet ganska snabbt.
p synd.nu finns det en lnk till en sida med screenshots p pstdda film. p screenshotsen finns en blond puma som har sex.
lnken finns under topicen kndisar.
det kan vara bluff, men kan ocks vara s att filmen finns, fast de som har den frsker slja den till ngot bolag som kan distrubiera den, precis som med pamela videon. den videon fick ju ett rttsligt spel innan den kom ut p video.
om filmen bara finns hos ett par personer som vill ha pengar, s kan det vara anledning att den inte kommit ut p ntet nnu.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!