• 1
  • 2
2010-04-21, 03:39
Medlem
Kan ni svara seriöst;

Hur stor skillnad är det med kondom och inte kondom.
Hatar kondom själv är så jävla avtändande och bökigt, måste hela tiden ha koll på den osv.

Hur är känslan för er från att ha något "köttigt" till "platsigt". Säg inte att det är individuellt för det tror jag inte på. 98% av alla killar vet att det är skönare utan.

Så?
Citera
2010-04-21, 04:04
Medlem
Fina Gubbens avatar
Ja en kondom gjord av plast kan nog inte kännas riktigt realistiskt. Blir väl som en plastdildo då.
Varför undrar du detta? Tror att fråga redan är besvarad i ett antal trådar.
Citera
2010-04-21, 04:40
Medlem
Psyko Dads avatar
Obekvämare & kan skava lättare. Är inget fan av gummin efter ngr ordentliga irritationer som jag fått av dem emn vad fan ska man göra när man inte vill föröka sig el catcha ngn spännande ny sjukdom designad för ens mutta?
Citera
2010-04-21, 05:34
Medlem
Colonials avatar
Att knulla med kondom är som att äta karamel med pappret på
Citera
2010-04-21, 06:28
Medlem
Hymers avatar
Jag tror kondom är en vanesak. Man kan vänja sig vid att använda kondom, och har man gjort det är det inte så problematiskt längre.
Jag är snubbe.
Citera
2010-04-21, 09:07
Medlem
Kör man med kondom så känns det fejk på något sätt. Inte lika skönt helt enkelt. Utan är en stoor skillnad. Då är det varmt och mjuk, samtidigt som det är hårt. Underbar känsla
Citera
2010-04-21, 09:23
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Obekvämare & kan skava lättare. Är inget fan av gummin efter ngr ordentliga irritationer som jag fått av dem emn vad fan ska man göra när man inte vill föröka sig el catcha ngn spännande ny sjukdom designad för ens mutta?

Ge fan i att knulla eller använda andra preventivmedel är ju ett förslag...

Avstår hellre än att använda gummi, ska det vara ska de va ordentligt annars får det vara.
Citera
2010-04-21, 09:30
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dallas77
Kan ni svara seriöst;

Hur stor skillnad är det med kondom och inte kondom.
Hatar kondom själv är så jävla avtändande och bökigt, måste hela tiden ha koll på den osv.

Hur är känslan för er från att ha något "köttigt" till "platsigt". Säg inte att det är individuellt för det tror jag inte på. 98% av alla killar vet att det är skönare utan.

Så?

Väldigt liten skillnad.
Citera
2010-04-21, 10:51
Medlem
GLaDOS.s avatar
Jag måste säga att jag känner i princip ingen skillnad om det är kondom eller inte. Jag och min fästman kör oftast utan men vi har även kört med och skillnaden är minimal.

Får försöka glömma den och tänka på partnern istället om du kör med kondom och tycker det är avtänande jag som tjej tycker inte att det är avtänande.
Citera
2010-04-21, 10:57
Medlem
skillnaden är nog mycket mindre för kvinnor än för oss män. Min partner verkar njuta lika mkt med kondom som utan. För oss män är det mycket värre, kondomen gör ju att vi KÄNNER betydligt mindre. För kvinnor blir det inte den effekten.
Citera
2010-04-21, 11:09
Medlem
Superfluouss avatar
Den stora skillnaden är väl att man måste ta på den. Det är klart man kan hjälpas åt och göra det med munnen och allt det där, men det är trots allt lite av ett hinder. Saker stannar upp liksom. När den väl är på tycker jag inte det är nån skillnad. Att han håller ut lite längre kan ju t.o.m. vara bra ibland. Är man inte så förtjust i sväljande så har det ju dessutom fördelen att han kan få komma precis hur "långt ner i halsen" han vill... Men om den ena inte tycker det är skönt så är det ju mindre kul för båda på nåt sätt i alla fall.
Citera
2010-04-21, 11:37
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Ge fan i att knulla eller använda andra preventivmedel är ju ett förslag...

Avstår hellre än att använda gummi, ska det vara ska de va ordentligt annars får det vara.
I fasta förhållanden som nu äter jag såklart p-piller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in